Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe mineralsminke, men det finnes så mange forskjellige merker at det er jo helt umulig å velge. Har prøvd i.d, men da hadde jeg ikke en bra kost til å påføre den med, så syns ikke det var så bra da, men kanskje den er bedre om jeg har en skikkelig kost?

Lurte litt på everyday minerals.. Loreal sin har jeg også prøvd, men syns ikke den var noe spesielt bra.

Hvilket merke anbefaler du, og hvorfor? Vil helst kjøpe det som er billig, om det er like bra..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Hva slags hudtype har du, og hva slags resultat vil du ha? Matt? mer skimrende? dekkende eller transparent?

Skrevet

Jeg har vel egentlig helt normal hud. Det vikigeste er egentlig at den dekker bra, siden jeg har noen røde flekker her og der. Vil at den skal være mer matt.

Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg ville startet med et gratis prøvesett fra Everyday Minerals. Den foundationen som heter Intensive kunne muligens være noe for deg, men jeg ville også testet Original Glo, for sikkerhets skyld. I prøvesettet får du tre foundationer, en rouge/bronzer og en concealer. Du betaler bare porto på ca 5 USD, og du kan bestille flere prøvesett senere til du finner riktig farge. For meg tok dette tre ganger. :forvirret:

Skrevet

Jeg liker Everyday Minerals best. ID gjorde huden min permanent grå (hudfargen, ikke når jeg hadde på meg makeup) og det aller meste inneholder bismuth, noe jeg ikke er fan av. EM gir naturlig resultat og dekker alt jeg vil den skal dekke, alt etter behov :)

Skrevet

Det är högst individuellt. Har tidigare listat några märken som både jag och många med mig gillar. Där finner du säkert en favorit.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet
Jeg liker Everyday Minerals best. ID gjorde huden min permanent grå (hudfargen, ikke når jeg hadde på meg makeup) og det aller meste inneholder bismuth, noe jeg ikke er fan av. EM gir naturlig resultat og dekker alt jeg vil den skal dekke, alt etter behov :)

Jeg også er veldig nyskjerrig på everyday minerals siden jeg liker veldig godt resultatet av ID siden det er så naturlig å fint, men blir veldig fort blank i t-zonen av ID og og til og med klør jeg litt ved nesen og på haken... det er vel denne bismiuth greia så jeg reagerer på....

anyways har bestilt denne prøvepakken på everyday minerals men ikke fått denne, bestilte lenge før juni måned en gang...

må jeg bestille et nytt eller er de veldig treige?

Skrevet

^ Aldri opplevd at de er så trege! Send dem en mail og etterlys pakken, skal ikke ta så lang tid.

Skrevet

Likte ikke ID (klør), men liker EM. Bruker Semi Matte.

Skrevet
^ Aldri opplevd at de er så trege! Send dem en mail og etterlys pakken, skal ikke ta så lang tid.

siden jeg ikke har fått pakken min må de være treige med min pakke ivertfall..

Skrevet

De har hatt mange problemer med bla shipping etter de fikk den nye nettsiden og mange har vært svært misfornøyde med kundeservicen.

Tror det begynner å bedre seg nå men jeg tror ikke du kommer til å se noe til pakken din med mindre du sender en mail.

Skrevet
De har hatt mange problemer med bla shipping etter de fikk den nye nettsiden og mange har vært svært misfornøyde med kundeservicen.

Tror det begynner å bedre seg nå men jeg tror ikke du kommer til å se noe til pakken din med mindre du sender en mail.

oki... fant ut det nå at de hadde hatt problemer med kundeservice.. sendte den samme mailen 3 ganger... så noe må det være...

har nå sendt mail å håper på svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...