Gjest jomensideda Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 min søster skal gifte seg i slutten av april i 2009.. jeg er ikke no særlig på å holde taler men har alltid sunget mye å vert "musikk-jenta" i familien.. men jeg trenger noen forslag til sanger her... blir vel en sang til brudeparet liksom.. (på festen... ikke i kirka) noen som har noen gode tips? på forhånd, takk:))
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Det viktigste er å finne en sang som er din søster. Dvs. hva slags musikk liker din søster (og evt. svoger)? Ingen vits å synge en Celine Dion sang hvis din søster hater den musikken og heller liker U2.....
Catch Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Om du klarer å skrive en sang selv, er jo det kjempeflott! Så kan du heller "låne" en kjent melodi.. Ellers så kan du synge If your'e not the one av Daniel Bedingfield, det er en fin kjærlighetssang. Eller Right next to the right one, av Tim Christensen.
Vær76 Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 "Songbird" av Eva Cassidy. Nydelig sang, min søster sang den i vårt bryllup :love:
FrizzleSizzle Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Gjev meg handa di ven sang jeg i bryllupet til søstra mi. Lykke til, koselig ting å gjøre!
Vera Vinge Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg syns også du bør finne noe som passer søsteren din. Om noen hadde funnet på å synge Celine Dion eller noen av de andre klissete sviskene som ofte synges til meg, ville jeg syns det var litt rart. Men om hun ikke er så musikkinteressert, er det ikke sikkert hun bryr seg så mye om akkurat hva det er, og bare er glad for at du synger noe (og det ville jeg også vært, altså).
Rioja Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Søskenbarnet mitt sang "Det vakraste" av Cecilia Vennersten i mitt bryllup. Flott...
Gjest Raptuza Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Kva med Sommernatt ved fjorden? Den er så stemningsfull....
Gjest Lillib* Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Hymne på en bryllupsdag. Kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå