Lucky? Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hei! Begynte på min første runde med pergo i går og er bedt på fest på lørdag Noen som vet om alkohol kan ødelegge for pergoen?
flickan Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Etter et kjapt søk på felleskatalogen så jeg at det ikke sto noe om at alkohol kan nedsette virkningen, så da kan du vel trygt kose deg med et par glass Noe fylleslag når man prøver å bli gravid er vel uansett ikke å anbefale
Leo Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Nøyaktig den samme beskjeden har jeg tidligere fått både av min gynekolog og forskjellige leger på Rikshospitalet. Tre dagers fyllekuler bør selvfølgelig unngås (Men det bør de jo uansett...), men noen glass vin eller noen drinker gjør ingen skade. Alkohol etter at pergoen har "gjort jobben sin" og du har hatt eggløsning blir noe annet. Da kan du være gravid og bør følgelig være avholdende til du får bekreftet at du ikke er det.
Lucky? Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Takk for svar. Er jo ikke snakk om å drikke seg helt ned, men bare noen øl eller noe. Blir så mye spørsmål hvis jeg ikke hadde tatt noe å drikke tenker jeg. De er ikke noen nære venner de vi skal til heller, så vil ikke at de skal vite at vi prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå