Gjest Nishiki Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 I fare for å bli dagens dummeste tråd men jeg må bare spørre, kan man bruke samme parfyme som svigermor? Jeg fikk en prøve på en veldig god parfyme som jeg likte veldig godt. Finner ikke ofte parfymer da jeg ofte får migrene av dem. Problemet (eller..) er jo at jeg nå oppdaget at svigermor bruker den samme. Mannen kommenterte også at jeg luktet som hans mor. Så, kjære o vise KGere, kan jeg lukte som min svigermor?
Olive Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Sånn for din egen del syns jeg ikke det burde gjøre noen ting. Jeg oppdaget her at min svigermor hadde en flaske av min favoritt på badehylla. Tror ikke hun bruker den men... Så du må vel nesten heller spørre mannen din, er ikke sikkert det er så deilig for han
Gjest Lamia Lenis Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 (endret) ... Endret 18. oktober 2009 av Lamia Lenis
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 I utgangspunktet er det vel ok å bruke samme parfyme. Men når typen din legger merke til det, og kommenterer det, er det litt creepy og ikke fullt så greit. Ifølge min forståelse av "creepy" betyr det nifs, uhyggelig. Det er vel ikke akkurat så uhyggelig å bruke samme parfyme som svigermor?
Mamma1 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Det er vel litt uhyggelig at mannen får assosiasjoner til sin mor, når man ligger å
Alice Ayres Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Det er vel litt uhyggelig at mannen får assosiasjoner til sin mor, når man ligger å
Gjest StockDama Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Hadde samboeren brukt samme aftershave eller noe som min far, så tror jeg neppe jeg hadde klart å gjøre noe seksuelt med samboeren... ville blitt for rart.
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Det er vel litt uhyggelig at mannen får assosiasjoner til sin mor, når man ligger å Ha ha, tenkte ikke så langt, jeg. Jeg tenkte på duft i sin alminnelighet. Et altermativ hvis damen liker denne, kan hun bruke den i andre sammenhenger, blant andre mennesker. Min yndlingsduft for tiden er L'instant magic fra Guerlain.
Gjest Bond Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg hadde ikke brukt samme parfyme, nei. Blir litt for rare assosasjoner
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Det er vel litt uhyggelig at mannen får assosiasjoner til sin mor, når man ligger å Tenkte akkurat det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå