Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

Er den søt for en guttevenn som er feminin av seg og barberer leggene?

(ja dette er seriøst ment)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du vil vite om guttevennen din synes den er søt, så får du vel spørre ham sjøl?

Gjest Fuglehue
Skrevet

Den med den rosa høvelen. bare sån morrogave eller kanskje ikke jeg syns det er morsomt nok å bruke penger på sånt tøys:P

og fy gjest, jeg svarer ikke gjester, iallfall ikke med en ekkel tone, du er så ekkel mot meg

Skrevet

Jaa den er kjempefin,

jeg kjenner en gutt som jeg vet hadde blitt kjempeglad for noe slikt; både som tullegave og fordi han barberer leggene av og til.

håper det ikke er den samme gutten...

Gjest Fuglehue
Skrevet

haha det hadde vært rart. beinbarberte gutter er fint, kosing med nybarberte bein er fint, og det er HELT NORMALT jeg prøver å overbevise meg selv her

Gjest Revetispa i.i
Skrevet

Det er jeg som er gjesten, og jeg mente ikke å være ekkel.

Jeg mente bare at vi ikke kan vite om vennen din synes reklamen er søt eller ikke.

Nå skjønner jeg at du mente noe annet, og bryter sammen for å tilstå:

Jeg anbefaler så absolutt Venus-holderen til både kvinner og menn fordi den er god å holde i. Bladene/høvelen til Venus er ikke gode nok synes jeg. Jeg bruker heller Mach3, som virker mye bedre enn Venus sine.

Gjest Fuglehue
Skrevet
Det er jeg som er gjesten, og jeg mente ikke å være ekkel.

Hehe huff, jeg mente det egentlig som en spøk :)

Skrevet

Jeg gav barberhøvel til kameraten min som er svømmer!

Gjest Fuglehue
Skrevet

men dette er en feminin morrogutt

rosa høvel til å barbere damebeina og kvinnearmhulene ville da være en morroting å ha

men steike han skulle kjøpe selv hoho!

Skrevet

jeg anbefaler alle å ta en titt på venus reklamen, det har en morsom quiz der, både en iq quiz og en beauty quiz. Tidsfordriv!!

Skrevet
jeg anbefaler alle å ta en titt på venus reklamen, det har en morsom quiz der, både en iq quiz og en beauty quiz. Tidsfordriv!!

Yihaa! Eg er ei "supreme goddess"

Hah! Det hadde de ikkje trudd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...