Gjest Nishiki Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Kåvbåj eller kåbbåj, litt etter som tror jeg.
Mamma1 Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Snakker man engelsk, har man engelsk uttale, snakker jeg norsk sier jeg kåbbåj.
Illalla Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Mellomting mellom cåbbbåy og cobwwåjy... sært
The Kitten Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Kåbbåi. Jeg uttaler det med amerikansk sørstatsaksent.
Ciara Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Kåbbåj. Synes det høres merkelig ut når slike ord uttales korrekt engelsk når man snakker norsk. Når jeg snakker engelsk uttaler jeg det selvsagt riktig. Samme som Tom og Jerry, egentlig. Jeg synes det eneste riktige er å si Tåmm å Jærri, samme hvor absurd det egentlig her. Når jeg hører noen uttale det riktig skjønner jeg nesten ikke at vi snakker om det samme
Chimamanda Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 Kåbbåj. Synes det høres merkelig ut når slike ord uttales korrekt engelsk når man snakker norsk. Når jeg snakker engelsk uttaler jeg det selvsagt riktig. Samme som Tom og Jerry, egentlig. Jeg synes det eneste riktige er å si Tåmm å Jærri, samme hvor absurd det egentlig her. Når jeg hører noen uttale det riktig skjønner jeg nesten ikke at vi snakker om det samme Jeg er helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Kåbbåj. Synes det høres merkelig ut når slike ord uttales korrekt engelsk når man snakker norsk. Når jeg snakker engelsk uttaler jeg det selvsagt riktig. Samme som Tom og Jerry, egentlig. Jeg synes det eneste riktige er å si Tåmm å Jærri, samme hvor absurd det egentlig her. Når jeg hører noen uttale det riktig skjønner jeg nesten ikke at vi snakker om det samme Enig.
Gjest -Maggie- Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 Norsk: Kugutt Engelsk: Jårtsj Busj -g Jeg sier kåbbåj på norsk, ja.
Gjest Opa Skrevet 22. august 2008 #19 Skrevet 22. august 2008 Jeg uttaler det med amerikansk sørstatsaksent. kææuwbååii, liksom?
Gjest Caya Skrevet 22. august 2008 #20 Skrevet 22. august 2008 Jeg sier også kåbbåi, akkurat som jeg også sier hammburrger og ikke hæmbørgør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå