CeeCee Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Inspirert av ringinskripsjons tråden søkte jeg på nettet for å se eksempler på inskripsjoner. Da ramlet jeg innom denne siden http://warmthofwood.blogspot.com/ Kunne du tenke deg å ha slike?
Dragonlady Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 De var knallstilige! Kunne godt tenkt med å ha treringer... men jeg har allerede funnet ring Og den er ruydelig den og
CeeCee Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 De var noe spesielle ja.. Likte de svarte og de burgunder best.. Men tenker jo også at ringen er symbol på noe evig.. Tre varer jo ikke evig... I den forstand... De går jo tilbake til naturen da men... Gratulerer med ringfunn Kanksje treringene kan være ettårsgave?
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Må jo på en måte være en ide for de som vil ha et miljøvennlige brullyp..
Kanutten Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Får ikke opp siden jeg. Høres stilig ut da.
Humleblomst Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg kan ikke noe for at jeg er litt skeptisk her. Tre slik jeg kjenner det kan sprekke av temperatur og fuktighetsendringer, fuktigheten påvirker utseende (har du aldri fått glassmerker på et lakkert kaffebord?), det tåler ikke å komme borti ting uten å få riper eller hva verre er osv. Så jeg klarer ikke helt å se at de vil vare et langt ekteskap (men kanskje et godt valg til ditt første bryllup? :gjeiper: ). Rent utseendemessig var de veldig fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå