Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har DnbNor og venter lønn i dag, noen ganger er den inne fredag og andre ganger mandag, er det noen her som vet hvilket klokkeslett det er kjøringer i Dnb?

Så slipper jeg og sjekke kontoen min hele tia xD hihi, Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøring klokken ett så vidt jeg vet!

Skrevet
kjøring klokken ett så vidt jeg vet!

Takker og bukker:) men det er vel fler enn en? noen som vet noe mer?

Gjest Bankansatt
Skrevet

Det er ikke mulig å oppgi noe nøyaktig tidspunkt for når det kommer penger inn på konto. Hvis ikke pengene har kommet inn i løpet av natta må du nok vente til ut på dagen. Fra 12 og til godt ut på ettermiddagen er det mulig å få inn penger. Er pengene overført fra en annen konto i DnB NOR konsernet vil pengene komme inn raskere enn om det er fra en annen bank. Kjøringen vil da ikke gå via BBS.

Gjelder det derimot når penger går ut av konto for betalinger du har lagt inn i nettbanken/kontofonen, er det lettere å gi et konkret svar. Det er nemlig kjøring med midnatt, kl 10 og kl 12.

Skrevet

Jeg pleier enten å få lønn om morran, etter klokka tolv eller etter klokka tre.. Virker det som hvertfall da.

Gjest blakk gjest
Skrevet

hvor sent på ettermiddagen kan det komme inn da? har ventet i hele dag, og begynner å bli lei av å sitte å sjekke hele tiden.

Skrevet

Ring banken å hør med dem, så vet du til en annen gang.

Jeg har Skandiabanken og de kjører ca 8 og ca 15:30 sa de til meg da jeg ringte dem for å høre.

Postbanken har kjøringer i hvert fall kl. 12 og kl 16.

Skrevet
Postbanken har kjøringer i hvert fall kl. 12 og kl 16.

Jeg jobber i Postbanken. Det er ikke lett å gi et konkret tidspunkt for når penger kommer inn på konto. Er det betalinger fra samme konsern (DnBNOR eller Postbanken) går det raskere enn fra andre banker som må gå gjennom BBS. Penger kan komme inn på konto i løpet av hele dagen, men er nok størst fra kl 15 og utover (så sant pengene ikke var kommet inn i løpet av natta). Som regel har pengene som skal inn i løpet av dagen, kommet inn til kl 16-17, men enkelte ganger kan det være kjøringer lenger.

Skrevet

Min erfaring er at DnB er supertreige!!

Skrevet
Min erfaring er at DnB er supertreige!!

Det er ikke min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...