Nótt Skrevet 24. august 2008 #41 Del Skrevet 24. august 2008 Synd at det var negativ test denne gangen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. august 2008 #42 Del Skrevet 25. august 2008 Får bivirkninger av sprayen jeg altså. Er sliten og trøtt, føler meg i grunnen ganske så utmattet... Tung i hodet (ordentlig hodepine holder seg heldigvis unna forløpig), har lette antydninger til hetetokter og så er jeg trøtt trøtt trøtt og uggen. Føler meg konstant dagen-derpå Legen har sykemeldt meg delvis, testen jeg tok i dag var negativ og jeg må bare manne meg opp til sprayblødningen - som jeg gruer for... Herlig søndag i Håpet-heimen.... Så trist at du får så masse bivirkninger da Jeg er bare om dagen jeg, og diskuterer med min mann.. Har hatt et par hetetokter, men that`s it.. Håper formen din kommer seg snart da Negativ test også ja ...det var jo trist. jeg venter for å se om tanta dukker opp, hvilket den 99 % sikkert gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 27. august 2008 #43 Del Skrevet 27. august 2008 litt omsorg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. august 2008 #44 Del Skrevet 28. august 2008 Hvordan går det Håpet ? Fremdeles masse dumme bivirkninger ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 28. august 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 28. august 2008 Fremdeles helt utslitt av sprayen ja Og i dag dukket blødningen opp også. Helt forj***** første halvdel av dagen, men nå er det ikke fullt så vondt lengre. Greit at den har kommet, da vet jeg at jeg er i rute hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. august 2008 #46 Del Skrevet 28. august 2008 Fremdeles helt utslitt av sprayen ja Og i dag dukket blødningen opp også. Helt forj***** første halvdel av dagen, men nå er det ikke fullt så vondt lengre. Greit at den har kommet, da vet jeg at jeg er i rute hvertfall Uffda Så kjedelig ! Får ikke håpe du må gå slik gjennom hele opplegget da .. Jeg ser ikke frem til den blødningen, hvis den er verre enn vanlig menstruasjon.. Men neste uke er det jo oppstart med sprøytene :juhu: Tiden går jo den !! tenk hva vi har i vente ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. august 2008 #47 Del Skrevet 28. august 2008 Så dumt at du har fått så mange bivirkninger av den sprayen da Spennende med sprøyter neste uke da! Får håpe de ikke gir så mange bivirkninger da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 3. september 2008 #48 Del Skrevet 3. september 2008 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. september 2008 #49 Del Skrevet 11. september 2008 Hvordan står det til med deg ? UL i morgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. september 2008 #50 Del Skrevet 15. september 2008 Hvordan går det med deg Håpet ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 15. september 2008 #51 Del Skrevet 15. september 2008 Ja, det har vært litt stille hos deg den siste tiden? Håper alt er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 15. september 2008 #52 Del Skrevet 15. september 2008 Tenkte kanskje en gjør seg, det er godt uansett hvordan man har det. Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 16. september 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 16. september 2008 Uttaket er overstått, 12 egg ut Og 9 av dem lot seg befrukte. Nå må de bare overleve til i morgen og dele seg fint *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. september 2008 #54 Del Skrevet 16. september 2008 Uttaket er overstått, 12 egg ut Og 9 av dem lot seg befrukte. Nå må de bare overleve til i morgen og dele seg fint *spent* SÅ BRA HÅPET !!!!!! :danser: På tide at vi danser litt på din side også !!! Da har vi jo like mange egg faktisk !! Danser litt til jeg !!! Håper ellers formen er bra ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. september 2008 #55 Del Skrevet 16. september 2008 Gratulerer med uttak og god befruktning, Håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. september 2008 #56 Del Skrevet 16. september 2008 Så spennende Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 16. september 2008 #57 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Her var det jo også veldig spennende å følge med nå :hoppe: Håper det går bra med så mange som mulig av eggene, du skal se det blir en lite baby nå :strix: Masse lykkeønskninger og gode tanker din vei :danser: Endret 16. september 2008 av Høstjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. september 2008 #58 Del Skrevet 16. september 2008 Ann får delingsdans, så det får du også: :danser: :duskedame: :bond: Håper eggene er delt mange ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 17. september 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 17. september 2008 Dere er så gode altså, alle som en Jeg ruger på ett gullegg, og har hele 8 fine egg på frys!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. september 2008 #60 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg ruger på ett gullegg, og har hele 8 fine egg på frys!! Her har eg ikkje vore innom før. Gratulerer med gullegg i magen og mange egg på frys! Dette må gå vegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå