Gjest M@ms Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Heihei. Ble plutselig litt nervøs her, om 4 timer er jeg faktisk gift. Tenk det Tusen takk for gode råd her inne og av og til meget god underholdning... hehe... Jeg vet i alle fall at jeg ikke er en Bridezilla... Lykke til til dere, når dagen deres kommer. Klems fra M@ms
Nettepett Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så mye og masse lykke til!!!!! Kos deg og nyt dagen deres!!!!
manzana Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer med dagen, M@ms! Hilsen en annen, som heller ikke var Bridezilla....
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Heihei. Ble plutselig litt nervøs her, om 4 timer er jeg faktisk gift. Tenk det Tusen takk for gode råd her inne og av og til meget god underholdning... hehe... Jeg vet i alle fall at jeg ikke er en Bridezilla... Lykke til til dere, når dagen deres kommer. Klems fra M@ms Ehh, hva er du da, når du er her inne på bryllupsdagen din?!!
Gjest M@ms Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Ehh, hva er du da, når du er her inne på bryllupsdagen din?!! Hei kjære positive og vennlig innstilte gjest.... *kremt* Ikke det at du egentlig fortjener en forklaring, men: Jeg var veldig spent og trengte å dele det med noen akkurat der og da, jeg satt alene og ventet på min forlover, derfor gikk jeg på KG for å dele noen av mine tanker med dere. Men min kjære gjest, dette var tydeligvis feil av meg. Jeg skal aldri gjøre det mer. Jeg håper, for din del kjære gjest, at du får en tolerant mann som kan skape balanse mot din tydeligvis kritiske innstilling... Det kan ikke være lett å være så full av edder og galle at det tyter over av en såpass liten kommentar... (Måtte bare være litt kjip igjen, beklager, vi er tydeligvis av samme ulla ) Til dere andre: Tusen takk for koselig tilbakemeldingr, jeg og mannen hadde en kjempflott dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå