Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 næhh? Virkelig., men dette er da norge, altså hjemmet til hardbarka feminister og traktorlesber, så det overrasker meg ikke HAN FORTJENER KANSKJE IKKE BARN?????????? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=198682
Gjest Gjestings Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Som hardbarka femininst OG traktorlesbe syns jeg dette er helt forkastelig, og jeg kan ikke engang fatte hvordan NAV har behandlet dette. Han fortjener barn på lik linje med alle andre. Og det er bra at han står frem og snakker om dette, det er kjempeflott. Forhåpentligvis får det ringvirkninger, slik at vi får forandret på reglene.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg synes det er synd at trådstarter ødelegger sin egen diskusjon ved å trakassere grupper selv i startinnlegget. Hva har traktorlesber og andre med et stivbeint regelverk i NAV å gjøre? Han har ankemuligheter, og jeg er ganske sikker på at han får gjennomslag for sitt syn om han gidder bruke litt ressurser og sende en klage på vedtaket.
Gjest kona Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Er det mulig, da tenker jeg på artikkelen - og ikke det den surt oppgulpende gjest klarer å få ut av seg og som heller ikke gidder å lese støtten mannen i artikkelen får her. Etter min mening så bør kvinner og menn ha like rettigheter til helsestøtte, ingen forskjellsbehandling. En mann fortjener barn på lik linje med en kvinne. Så surt oppgulpende gjest, her har du fått to innlegg fra kvinner som støtter mannen i artikkelen. Les det og ta det innover deg hvis du tør.
Gjest kona Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg for min del kjenner mange menn som har opplevd noe helt annet enn du tydeligvis har, menn som både har omsorgen for egne barn etter skilsmisse og som også er aleneforelder etter at barnets mor døde. Mange menn i min krets har delt omsorg etter eget ønske og etter enighet med barnets mor, og f.eks. min bror har hatt hovedomsorgen for alle sine barn etter skilsmissen. Så se deg rundt, bildet er så mye mer nyansert enn du er villig til å innse. Endret 8. august 2008 av Furstina
Furstina Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Tråden rydded. Se reglerne! /Furstina (moderator)
Gjest kona Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg har aldri laget en lov, det er de folkevalgte som vedtar lovene som før de blir vedtatt går på høring rundt om i landet. De folkevalgte er valgt av oss, kvinner og menn - kanskje også du, for du stemmer vel? Denne mannen, i artikkelen, får støtte fra mange kvinner som synes det er forkastelig at han blir nektet støtte. Endret 8. august 2008 av Furstina
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Et spørsmål, som jeg da håper kan avklare og bekrefte noe som alle menn i dette landet lurer på. Hvis Mannen det omtales om i artikkelen var en kvinne, ville dette vært en sak da? Håper på svar, for dette vil bekrefte eller avkrefte mannen sine rettigheter til barn, i nok en sak. Håper på svar, trenger svar til oppgaven min
Gjest men Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 næhh? Virkelig., men dette er da norge, altså hjemmet til hardbarka feminister og traktorlesber, så det overrasker meg ikke HAN FORTJENER KANSKJE IKKE BARN?????????? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=198682 Rull inn. All sykdom man får under førstegangstjenesten regnes automatisk som yrkesskade? Dette er positiv diskriminering av menn. Det er med all sannsynlighet ingen grunn til at hans kreftsykdom hadde noe som helst med militærtjenesten å gjøre. Kvinner har ingen slik automatisk rett til å få feilaktige yrkessykdomsrettigheter i løpet av livet.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Så jeg ble moddet, fordi jeg kommenterte at det var moddet to ganger? Ok, virkelig bra.
Harlekin Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg ser bort i fra useriøse og tullete, kvinnefiendtlige kommentarer som ikke har noe med saken å gjøre, men kommenterer selve saken: Vel er byråkratiet et kronglete nettverk, men dette synes jeg var totalt unødvendig stivbent fra NAV sin side. Dersom det finnes et regelverk som sier at man får dekket assistert befruktning dersom den ufrivillige barnløsheten skyldes yrkesskade, kan jeg ikke fatte at det ikke skal gjelde ved f.eks. dårlig sædkvalitet hos mannen. Det hjelper ikke hvor fruktbar kvinnen er, her trengs det assistert befruktning på grunn av mannens yrkesskade. Betal, NAV! Endret 8. august 2008 av Harlekin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå