Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har latt håret gro ut i to år nå, for å få vekk den delen av håret mitt som er farget og slitt. Nå har jeg bare ufarget hår, brunt hår vel og merke.

Er det lett å bli blond igjen hos frisør? Jeg har lyst til å bli veldig lys blond, gjerne platina.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det er mulig, men jeg vet ikke om jeg ville gjort det. Når du må bleke så mye, sliter det en del på håret. Jeg tror dessuten det er en utfordring å få det naturlig. Blondt hår har jo naturlig striper, og når du helbleker syns jeg det ser unaturlig ut. Men om du ønsker å bli platinablond, er kanskje ikke akkurat det så viktig.

Men jeg vet om en som drev med dette en gang, og hun syns det var stress at etterveksten syntes så fort, fordi det var så stor kontrast mellom det blonde og hennes opprinnelige farge.

Jeg ville hvertfall gjort det hos frisør. De som bleker mye står vel også i fare for å gå uønsket gulskjær i det blonde, men vil tro frisørbesøk hvertfall minsker sjansen for dette.

Skrevet
Jeg vet at det er mulig, men jeg vet ikke om jeg ville gjort det. Når du må bleke så mye, sliter det en del på håret. Jeg tror dessuten det er en utfordring å få det naturlig. Blondt hår har jo naturlig striper, og når du helbleker syns jeg det ser unaturlig ut. Men om du ønsker å bli platinablond, er kanskje ikke akkurat det så viktig.

Men jeg vet om en som drev med dette en gang, og hun syns det var stress at etterveksten syntes så fort, fordi det var så stor kontrast mellom det blonde og hennes opprinnelige farge.

Jeg ville hvertfall gjort det hos frisør. De som bleker mye står vel også i fare for å gå uønsket gulskjær i det blonde, men vil tro frisørbesøk hvertfall minsker sjansen for dette.

Jeg anbefaler på det sterkeste å gjøre det til frisør hvis du først skal gjøre det! De har mye mer kontroll på blekingen, det er fort at det går galt med hjemmebleking... I tillegg er hjemmefarger/hjemmebleking et sjansespill og kan være skadelig for håret.

Det jeg ville anbefalt er å stripe håret ditt... Hettestriper med mange striper.. Da blir det ganske lyst, og i tillegg får man et tøft spill i håret!!!:)

Hilsen en frisør:)

Skrevet
Jeg har latt håret gro ut i to år nå, for å få vekk den delen av håret mitt som er farget og slitt. Nå har jeg bare ufarget hår, brunt hår vel og merke.

Er det lett å bli blond igjen hos frisør? Jeg har lyst til å bli veldig lys blond, gjerne platina.

Ja jeg har forstått det sånn at det er mye enklere å bleike/stripe ufarget hår, enn å bleike/stripe farget hår. Anbefaler deg å stripe håret i flere omganger hos frisør, det er mer skånsomt enn å ta alt på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...