Gå til innhold

Enkel og bra symaskin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en symaskin. Det jeg vil bruke den til er stort sett å sy klær... Er nybegynner så jeg trenger ikke en veldig avansert. Vil heller ikke ha en dårlig.

Kan man få kjøpt en enkel, men bra symaskin til under 1000kr? Hvor og hvilken?

Eller må man ut med litt mer penger? For å få god kvalitet kan jeg betale opptil 1500kr. Men kjipt å bruke masse penger på symaskin i tilfelle sying av klær bare er en fase jeg er i (Blir fort lei av hobbyene mine, selv om jeg ikke tror jeg blir lei av å sy klær) eller den uansett ikke er en særlig bra maskin.

Hvilke merker er som regel best, men også billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vet om du skal invistere så evt kjøp AEG på elkjøp? så den kostet 799,-

Brae merker er vel forsåvidt singer brother pfaff (kommer ikke på fler i farta) men billige maskiner på disse merkene er godt over 1000,- gjerne.

Men tror den AEG'en funker bra for å være så billig.

Skrevet

Husqvarna Viking er også eit godt merke. Du kan prøve å finne brukt på finn.no e.l. Det viktigste er at den syr pent rettsøm og sikksakk. Du kjem langt med det. Fancy mønskersømmer og slikt er ikkje naudsynt.

Eg har arva mamma si Husqvarna maskin som sikkert er 30 år gamal nå og den har fungert ganske greit. Må ha den på service pga. noko har hengt seg opp, men velger å reparere den i staden for å kjøpe billig ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...