Gå til innhold

jagerpilot eller brannmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jagerpilot eller brannmann? Hva foretrekker dere kvinner mest? Er det virkelig sant at kvinner tenner på at menn har en jobb som krever veldig mye ansvar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene.

Og noen kvinner tenner sikkert på at menn har ansvars-jobber, de syns vel det sier noe om de, men å si at kvinner som gruppe tenner på det nytter ikke.

Det blir som gode gamle "menn foretrekker flyvertinner" ;)

Skrevet

Tenner vel mer på personlighet enn yrke.....

Kjente en jagerpilot en gang. Tregere type skulle man lete lenge etter..

Men dog; spion kunne jeg kanskje tenne på!

Skrevet
Det blir som gode gamle "menn foretrekker flyvertinner" ;)

Hadde det nå enda vært noen igjen:-(

Synes det nesten bare er halvgamle menn som er flyverter nå.

Skrevet
jagerpilot eller brannmann? Hva foretrekker dere kvinner mest? Er det virkelig sant at kvinner tenner på at menn har en jobb som krever veldig mye ansvar?

Haha, hvis du lurer på om du lettere finner sexpartnere hvis du blir brannmann i stedenfor jagerpilot, eller omvendt, tror jeg desverre du er litt ute på viddene når det gjelder å forstå kvinner (eller kanskje mennesker generelt...) :ler:

Kvinner blir ikke forelsket i (eller kåt på) en mann bare fordi han jobber som ditt eller datt.

Det er en anelse mer komplisert enn som så...

Skrevet

Jeg tenner på kompetanse! Og selvtillit!

Skrevet
Kvinner blir ikke forelsket i (eller kåt på) en mann bare fordi han jobber som ditt eller datt.

Ikke alle er like siviliserte/veloppdragne som deg. En bekjent som er marineoffiser møtte opp på en sivil offentlig tilstelning i den peneste uniformen, med medaljer, gullstriper og ellers full pakke. Etter få minutter var han inne på bakrommet og fikk blowjob av en servitør som tydeligvis hadde en fetisj for menn i uniform. De hadde knapt snakket sammen før hun dro ham inn på bakrommet, og det lille hun sa før de havnet inn der var nokså direkte om hva hun synes om antrekket.

Ikke er det et eventyr han har fortalt på fest heller, en felles bekjent av oss ramlet over dem da han skulle inn for å hente noe på det rommet.

Skrevet

Brannmenn! Er så sexy i uniformene sine... :wow:

Har nok en liten uniformsfetisj jeg, men om jeg ville basert noe mer varig på en mann ut i fra hva han jobber med er heller tvilsomt. Da er det viktigere med personlighet:)

Skrevet
Ikke alle er like siviliserte/veloppdragne som deg. En bekjent som er marineoffiser møtte opp på en sivil offentlig tilstelning i den peneste uniformen, med medaljer, gullstriper og ellers full pakke. Etter få minutter var han inne på bakrommet og fikk blowjob av en servitør som tydeligvis hadde en fetisj for menn i uniform. De hadde knapt snakket sammen før hun dro ham inn på bakrommet, og det lille hun sa før de havnet inn der var nokså direkte om hva hun synes om antrekket.

Ikke er det et eventyr han har fortalt på fest heller, en felles bekjent av oss ramlet over dem da han skulle inn for å hente noe på det rommet.

Men så spørs det om TS er ute etter ordentlige kvinner og kjærlighetsforhold, eller løse tøser som tar til takke med den første og beste kuken de finner da. ;) Det er jo ikke alle menn som er fornøyd med bare sex. Mange ønsker kjærlighet også.

Og dersom det bare er sex han er ute etter, finnes det atskilling lettere måter å få det på, enn å utdanne seg som jagerpilot eller brannmann! :ler:

Skrevet

Ja takk, begge deler. :)

Skrevet

jeg har vært sammen med en brannmann i mange år.... han er verdens mest fantastiske mann....elsker han av hele mitt hjerte, men kunne gjerne sett at han hadde en annen jobb..... :S

selvfølgelig er han lekker når han kommer på stasjonen etter jobb i sælebukse og er svett og sliten.... men det føles altså som om at han er på jobb hele tiden... han jobber ei et deltids frivillig brannvesen... dvs at de har full vanlig jobb og så har han da vakt hver fjerde uke fra 15.30 - 07.30 i uka og hele døgnet i helga.... men når de ikke har vakt må de jo komme allikevel ved full alarm.... og han elsker jobben sin og stiller mer enn gjerne opp (noe jeg syntes er en BRA egenskap hos han) men når han nesten ikke kan dra på ferie fordi det er lite folk igjen..... (enda han ikke har vakt) da blir det nesten litt drøyt......

så velg ikke mannen etter yrke.. velg han etter personlighet og verdier!!

men du kjærsten..... jeg elsker deg for det jeg.... ;)

Skrevet (endret)

Jeg må nok si at en brannmann er mer sexy for meg. Men så kjenner jeg både brannmenn og jagerpiloter,, så nå tenker jeg litt på personlighetene også.

Men brannmenn = uniform = sexy :wow:

Endret av Rinoa86
Skrevet

Sånn assosiasjonsmessig vel jeg vil si at brannmann er det mest tiltrekkende yrket av disse to, i forhold til hva det sier om personens verdier. Enn brannmann er i ytterste konsekvens en person som er villig til å risikere sitt eget liv for å redde andre. En jagerflyger er i ytterste konsekvens en som er utdannet for å ta liv, i menneskeskapte konflikter.

Men i virkeligheten har det jo mindre å si. Jeg kjenner ett par brannmenn, og har jo ikke automatisk lyst på dem akkurat, selv om jeg respekterer dem for å ha valgt ett nobelt yrke. Kjenner ingen jagerflygere, men kan jo heller ikke utelukke at jeg ville falt for en, under de rette omstendighetene, selv om det nok ville trukket ned.

Gjest StockDama
Skrevet

Ingen av delene, men om jeg måtte velge ville det blitt brannmann, rett og slett fordi jeg har ingenting til overs for krig og dets frivillige deltakere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...