Gå til innhold

Han vil ha meg, MEN..

Gjest lostcase

Anbefalte innlegg

Gjest lostcase

Det er en mann som jeg føler sterkt for, og han vil ha meg og, men ikke på samme måte. Han sender ofte meldinger hvor han forklarer hvordan han vil ha meg seksuelt. Jeg på en annen side kan se for meg en framtid med denne mannen. Sannheten at vi lenge har hatt en flørt på gang, og jeg hinter stadig vekk om at jeg kunne ha tenkt meg noe mer, men det virker ikke som om han er interessert. Jeg er virkelig helt fortapt i han. Tenker og drømmer om han konstant..

Hva gjør jeg? Legger jeg saken død, eller skal jeg la han få meg, og håpe på at han etterhvert vil føle det samme som jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en mann som jeg føler sterkt for, og han vil ha meg og, men ikke på samme måte. Han sender ofte meldinger hvor han forklarer hvordan han vil ha meg seksuelt. Jeg på en annen side kan se for meg en framtid med denne mannen. Sannheten at vi lenge har hatt en flørt på gang, og jeg hinter stadig vekk om at jeg kunne ha tenkt meg noe mer, men det virker ikke som om han er interessert. Jeg er virkelig helt fortapt i han. Tenker og drømmer om han konstant..

Hva gjør jeg? Legger jeg saken død, eller skal jeg la han få meg, og håpe på at han etterhvert vil føle det samme som jeg?

Går videre og ser deg ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Hmm, hadde jeg vært deg hadde jeg spurt han rett ut hva han ville fra meg? Forhold? Bare sex? osv! Svarer han at han ikke ønsker forhold, men bare sex, gå videre! Han kommer nok ikke til å forelske seg etter et par uker med sex. Det som skjer da er at du er enda mer forelsket og blir enda mer såret når du skjønner at det aldri blir noe..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_joanna_*

Han vil kun ha det seksuelle - du vil ha en framtid med ham.

VIL du bli såret, så sett igang. Beklager, men slik du beskriver det så er det nødt til å ende slik. Finn deg heller en som vil det samme som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...