Gå til innhold

drømm

Gjest beri

Anbefalte innlegg

Hei trenger HJELP, jeg driver å drømmer at en mann (jeg kjenner denne mannen) kommer mot meg tar runt meg kysser meg på halsen å spør meg, mente du at vi skulle være alene.

denne samme drømmen kommer i gjenn å i gjenn

hva kan dette bety hjelp blir frustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest drømmetyder

Du må finne ut hva denne mannen betyr for deg. Står han deg nær, har du hemmelige følelser for han eller kan mannen symbolisere en annen person.

Så må du finne ut hva denne seansen betyr for deg, det at han kysser deg, er de i offentlighet? Hvordan reagerer du i drømmen når han kysser deg. Hva føler du egentlig når du våkner? Lykke eller skamfullhet?

Hva mener egentlig mannen når han sier; mente du at vi skulle være alene?

Betyr det at du ikke vil vise følelser i offentlighet med denne mannen. Eller med menn generelt?

Eller er det slik at du er i et forhold og at denne mannen overhode ikke bytr noe for deg slik at drømmen frustrerer deg på denne måten?

Du må rett og slett finne ut av hvordan du har det i forhold til menn, eksisterende forhold, menn rundt deg og mannen i drømmen din.

Skriv gjerne tilbake når du har fått tenkt rundt dette, så kanskje jeg kan hjelpe deg videre.

Jeg tror ikke enkle drømmesymboler kan hjelpe deg med dette. Du må rett og slett finne ut av hvem mannen er for deg og hva det er han egentlig mener med det han sier.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...