Gå til innhold

Sjekke opp en på jobben

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest-v-
Skrevet

Jeg har da blitt aldri så lite betatt av en fyr på jobben, vi har flørtet litt, klint en del på fest og endt opp i samme seng. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg kan sjekke ham opp men samtidig gjøre det klart at jeg ikke er ute etter noe annet en vennskap og god sex? Jeg er absolutt ikke ute etter et forhold og det tror jeg ikke han er heller, så derfor er jeg redd for å skremme ham bort hvis jeg begynner å "legge meg etter ham". Samtidig vil jeg ikke være for dirkete, foreksempel spørre rett ut om han vil bli knullevennen min. Det passer bare ikke for meg å gjøre det slik :sjenert:

Noen med en hjerne full av kvinnelist som kan gi meg et tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke greid å sjekke han opp alt da?

Gjest gjest -v-
Skrevet
Har du ikke greid å sjekke han opp alt da?

Nja, jo, på et vis. Men det er en god stund siden vi overnattet sammen og det har bare hendt en gang. For alt jeg vet er han ikke interessert i mer sex, men siden vi fortsatt småflørter så vil jeg ikke si at det er tapt før jeg har gjort et ordentlig forsøk :sjenert:

Gjest Lise P.
Skrevet

Vanskelig å si...

Om du ikke flørter med ham, eller gir ham lite/ ingen oppmerksomhet ellers kanskje? Og ikke ligge å småkose i timesvis etter sex?

Jeg er i motsatt situasjon. Liker en, men vil få frem at sex og that's it, er uaktuelt. Jeg vil noe mer, men vil ikke presse meg på og mase på ham.

Vanskelig å få frem det ettersom slike ting er vanskelig å si uten å drikke seg til mot først :sjenert:

Skrevet

TS, jeg skjønner akkurat hva du mener.. bare at jeg aner ikke hva jeg vil med han på jobben da, vet bare at jeg er tiltrukket av han.. og han er kjekk og alt blabla, u know.. hehe..

men hvordan man gjør sånne tilnærmelser på jobb er vanskelig å vite da.. venter man på julebordet? :lete:

Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje ikke så veldig smart å sjekke opp en kollega...

Skrevet
Kanskje ikke så veldig smart å sjekke opp en kollega...

Hvorfor er det så dumt?

Jeg for min del jobber på et digert konferansehotell, og han det dreier seg om jobber på en annen avdeling.. kan ikke se hvorfor det skal kunne skape problemer?

Kjenner dessuten opptil flere som er i forhold som har oppståttpå jobb, ikke uvanlig det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...