Chimamanda Skrevet 7. august 2008 #1 Del Skrevet 7. august 2008 Paa hvilken nettbutikk kjoeper du linser? Jeg bruker Dailies endagslinser og lurer pa hvor jeg kan faa dem billigst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. august 2008 #2 Del Skrevet 7. august 2008 De linsene jeg bruker er billigst på Lenses4net. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2008 De linsene jeg bruker er billigst på Lenses4net. Det var en fin link, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 25. august 2008 Et spm, hvor lang tid tok det foer du fikk linsene? Har nettopp bestilt og fant ingen info paa siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. august 2008 #5 Del Skrevet 25. august 2008 Et spm, hvor lang tid tok det foer du fikk linsene? Har nettopp bestilt og fant ingen info paa siden. Jeg har bestilt fra dem i flere år, og det har vel tatt max en uke hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #6 Del Skrevet 25. august 2008 Et spm, hvor lang tid tok det foer du fikk linsene? Har nettopp bestilt og fant ingen info paa siden. Står det ikke på ordrebekreftelsen din da? Det gjorde det på min, og de sender nesten omgående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 2. september 2008 #7 Del Skrevet 2. september 2008 Er det billigere enn Nordic Lenses og Lensway på den siden din, Arkana? Jeg bruker også dailies endagslinser, og kunne godt tenkt meg at det var enda billigere Nå betaler jeg vel ca 350 kr for 30 endagslinser og porto. Jeg bruker lensway som oftest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 2. september 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 2. september 2008 Er det billigere enn Nordic Lenses og Lensway på den siden din, Arkana? Jeg bruker også dailies endagslinser, og kunne godt tenkt meg at det var enda billigere Nå betaler jeg vel ca 350 kr for 30 endagslinser og porto. Jeg bruker lensway som oftest. Jeg bestilte 90 endagslinser naa og betalte litt over 600 kr! Fikk linsene etter kun faa dager. Kjempefornoeyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #9 Del Skrevet 2. september 2008 Lenson. Bruker også Dailies endagslinser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 3. september 2008 #10 Del Skrevet 3. september 2008 Det er omtrent lik pris for meg på Specsavers og Shopping4Net. Brukar minus-linser, Focus Dailies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 9. september 2008 #11 Del Skrevet 9. september 2008 Hei Jeg jar kjøpt linser fra USA og med lav dollarkurs så tror jeg at det kan lønne seg. Men du kan jo sjekke på visiondirect :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå