Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt komplett umulig å si noe om dette uten å vite hvor mer om deg. Hvor høy er du, og hvor mye veier du? Hvor mange kcal spiser du daglig, og hvor mye trener du? Dette er avgjørende. Du legger ikke på deg muskler av å spise dette greiene her, dersom du ikke trener og spiser korrekt.

Kort fortalt legger man på seg når man får i seg mer kalorier enn man forbrenner. Og sånn ut over dette, er det næringsstoffene, genene og treningen som bestemmer hvor mye av dette som blir fett, og hvor mye som blir muskler.

Skrevet

Sorry, glemte dette helt. :P

Jeg er 180cm høy, veier 66kg.

Trener ikke noe nå, sykler bare en del.

Vil helst bare legge på meg.

Samme om fett eller muskler.

Jeg spiser vanligvis på jobben. (jobber i et kjempe bakeri, så spiser ostebrix, horn, skolebrød å sånn hele tiden)

Spiser i lunsjen, spiser når jeg kommer hjem.

Og middag + kvelds.

Til middag spiser jeg ca 6 poterer + 2 biffer.

Sånn i mengde. (spiser ikke biff hver dag) :)

Begge foreldrene mine er veldig tynne.

Hjalp litt mer?

Skrevet

Egentlig ikke. :P Det er ikke spesifikst nok. Du må regne ut hvor mye kalorier du forbruker pr dag, og hvor mye du får i deg via ditt nåværende kosthold (frem med kalklator og matvaretabeller! ;) ). Og så må du lage en kostholdsplan som gjør at du får i deg mer kalorier enn du forbruker på daglig basis.

Hard (og korrekt utført) styrketrening 2-3 ganger pr uke er nødvendig for at du skal legge på deg muskler, og ikke bare fett.

Det skal ikke være lett, hehe. :)

Det beste tipset er vel egentlig å melde seg inn på et treningssenter, og be om hjelp til en kostholds og treningsplan. Folk som jobber på treningssentre skal ha kompetanse til å hjelpe deg med slikt.

Hvis du spiser riktig skal det ikke være nødvendig med kosttilskudd som det du linker til. Jeg ville heller brukt pengene på medlemskap på treningssenter, og på grønnsaker, kjøtt, egg og annen næringsrik, sunn mat. :)

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
Hei.

Da er det slik at jeg har litt høy forbrenning.

Og fant et produkt her som kanskje funker.

Hva tror dere om denne:

http://www.kost1.no/product_info.php?cPath...;products_id=96

For å gå opp i vekt, kanskje litt i muskler og. :jepp:

Eller, helst bare muskler... men en ting av gangen :)

Gainer eller ikke. Poenget er et overskudd av næring med nok proteiner og skikkelig styrketrening med vekt på baseøvelser. Da kommer musklene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...