Polly Ester Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har ei lita ei som pirket ut flere bokstaver fra tastaturet på laptopen for noen dager siden. Jeg fikk på plass alle sammen unntatt en av dem. Jeg tror det er en liten hvit brikke under selve tasten som er ødelagt som ikke vil festes til underlaget. Er det noen steder jeg kan få kjøpt bare den lille delen, eller må jeg leve med et tastatur uten D?
Noldus Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Dersom du ikke får tak i delen du mangler, kan du kanskje prøve å låne delen fra en av de andre tastene??? Bedre å ha et tastatur uten f.eks. Q, i steden for uten D!!
Polly Ester Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Og nå ble jeg rimelig flau over at jeg ikke tenkte på det... jeg tenkte at det var dumt at det ikke var q eller z eller noe sånt, men jeg tenkte ikke på å bytte...
Buster Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Det er ikke alltid at den letteste løsningen er synlig selv om den er rett foran. Jeg hadde samme problem med en HP maskin for noen år siden, men var så heldig at jeg fikk napp ved å kontakt noen pc verksteder som sendte meg knappen etter at jeg hadde sent dem brev med frimerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå