Gå til innhold

bestevenninna til kjæresten la ann på meg, nå er det kluss

Anbefalte innlegg

Gjest anonymgutt
Skrevet

For rundt et halvt år siden begynte bestevenninna til kjæresten min å sende meg bilder og tekstmeldinger. Men jeg ville ikke og lovte henne å ikke si noe til kjæresten min.

Nå er det gått et par mnd. og jeg har sagt dette til kjæresten min, hun fortjente å vite det... Men hun ble driit sur, slo meg over nesa så jeg gikk rett i bakken.. Hun er med andre ord pissed, nå er hun hjemme hos moren sin. Hva er dette for no? Min feil? har jeg gjort noe galt? Ja.. Men hva kan jeg gjøre for å ordne opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel. Hadde du vært jente som ble slått, hadde jeg rådet deg til å komme deg ut av forholdet. Det finnes ingen undskyldning for å slå kjæresten sin i bakken (!). Og siden man ikke skal gjøre forskjell på kjønnene, får jeg vel råde deg til det og.

Du har skjult flørtemeldinger fra kjæresten din, som attpåtil var med hennes beste veninne.

Hun slår deg i bakken.

Jeg synes ikke det virker som noen av dere har den nødvendige respekten for hverandre.

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Flørta du tilbake da?

Gjest anonymgutt
Skrevet

Men jeg skjønner henne, jeg fortjente det:S Hun er jo veldig snill, aldri sett henne sur før nå. Og jeg ville ikke ødelegge med dem, de har vært venner siden de var små. Men hva kan jeg gjøre?

Skrevet
Men jeg skjønner henne, jeg fortjente det:S Hun er jo veldig snill, aldri sett henne sur før nå. Og jeg ville ikke ødelegge med dem, de har vært venner siden de var små. Men hva kan jeg gjøre?

Ehh, ingen fortjener å bli slått. Men dersom du ønsker å bli kuet og herset med be my guest.

Når det gjelder forholdet mellom kjæresten din og veninnen hennes bør du holde deg langt unna. Fortell kjæresten din hva veninnen hennes har gjort, men ikke forsøk å "ordne opp". Det vennskapet er nok ikke verdt spesielt mye (lenger). Hadde min venn flørtet med kjæresten min, hadde jeg i hvertfall brutt vennskapet på dagen. Slikt er totalt uakseptabelt.

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Nei flørta ikke tilbake!

Så hvorfor "fortjente" du det da?

Hvis du ikke flørta tilbake så er det jo venninna si skyld, ikke din.

Gjest anonymgutt
Skrevet

Men jeg burde ha sagt det med engang. Det som er saken, jeg holdt det hemmelig.

Og hun har sagt unnskyld for at hun gulva meg, men uff... Har ikke jeg gjort noe galt? Føles sånn ut.

Skrevet

Ja det var jo galt av deg å holde noe slikt hemmelig fra kjæresten din. Når man holder slikt hemmelig, skaper man bare enda større mistanke. Hvorfor skulle du holdt det hemmelig hvis det ikke hendte noe mer liksom?

Jeg forstår godt at hun er sint og mistenksom.

Gjest anonymgutt
Skrevet

Ja, nettopp det hu sa og! Siden jeg har holdt det hemmelig så kan det ha skjedd noe...

Skrevet
Ja, nettopp det hu sa og! Siden jeg har holdt det hemmelig så kan det ha skjedd noe...

Men du holdt det vel hemmelig for at det ikke skulle bli uvennskap mellom de to?

Hvis jeg skjønner deg rett, så ville du spare kjæresten din fra å vite dette om venninna, og heller ordne opp selv?

Skrevet

Orker ikke den anonym greia -.- , Ja, jeg ville jo ikke at hun skulle bli lei seg og det skulle ødelegge, men hun fortjener jo ikke hun som venninne. Har vært så mye krangling i det siste nå!

Skrevet

Jeg skjønner at dama di ble bekymret over hvorfor du holdt det hemmelig. Men det er INGEN unnskyldning for å slå! Du VET at du ikke har gjort noe galt. Og du må på INGEN måte prøve å rettferdiggjøre at hun slo deg ned, ved å si at du fortjente det!

Skrevet

Men altså... når dette til slutt kom fram. Var det fordi du bestemte deg for at du ikke syntes det var riktig å holde det for deg selv? Eller fant hun ut om melingene på annen måte?

Hadde kjæresten min sagt "jeg må snakke med deg om noe, og så lagt alle kortene på bordet og sat at han var lei seg for at han ikke hadde sagt noe før o.s.v Ja, da hadde jeg ikke hatt noe problem emd hans rolle i det hele.

Hadde jeg derimot fått vite om det hele via andre f.eks. Og måtte spørre kjæresten om det stemte, for så å få det bekreftet fra han. Da hadde jeg vært mer skeptisk. For da hadde han jo tydelig tenkt at jeg ikke skulle få vite noe om dette, og om jeg ikke hadde spurt hadde det aldri kommet for dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...