Bergensbrud09 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei Jeg skal gifte meg i mai-juni 2009,og leter etter passende lokale til vår bryllupsfest. Jeg ser etter noe i Villa Skjoldnes "dur" med med muligheter for ås tå for alkoholen selv. Er det noen av dere som vet om flotte bryllupslokaler der en kan nettopp stå for alkoholen selv? HJELP!!
Gjest lillacamilla Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hei! Har du sjekka døvesenteret? Det har vært litt så som så, men no driver de jo og pusser opp:) Der kan du ha med egen alkohol. Og Kronstad hovedgård tror jeg. Stallmestergaarden Moldegaard er veldig flott, om du er villig til å ta turen til Os:)
Gjest lillacamilla Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Du bør forresten bestemme deg snart, vi hadde egentlig tenlt å gifte oss i mai-juni i år (i Bergen, med tilsvarende krav som dine), men da vi begynte å sjekke lokaler på den tiden i fjor, altså et år i forveien, var det så og si håpløst - nå blir det høstbryllup...
Gjest brud01.08.09 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Hei og velkommen i klubben! Vi hadde akkurat de samme preferansene som dere da vi startet letingen for en måned siden. Da fikk vi høre alle steder at vi var sent ute, og de fleste hadde bare 1-2 datoer og tilby oss fra april til oktober. (Sett at dere vil ha en lørdag!) Så skynd dere! Var på visning på Kronstad først i dag, faktisk, og det har vi besluttet å ikke leie. Det er for lite til vårt selskap, toalettforholdene er utilfredsstillende og lokalet er for slitt. Skal på visning på Moldegaard på mandag, har en del venner som har vært der og satser vel egentlig på at vi velger det. Da jeg ringte der nå nylig hadde de kun en dato igjen neste sommer, og den tok vi... Ellers kan jeg informere om at Legenes hus er nydelig, men der må du kjøpe alkohol gjennom dem. Samme gjelder Kommandantboligen og Rekstensamlingene som begge er flotte steder. Du finner ellers mange tråder om lokaler i Bergen her i forumet, bare å søke øverst på siden så kommer alt opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå