Gå til innhold

Trådløst tastatur og signalgreia som følger med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte trådløst tastatur (sort, fra Microsoft til ca. 499,-) hos Expert, og så ble det noe galt med tastaturet. Jeg fikk nytt tastatur, men beholdt den signalgreia som gjør at det kan være trådløst.

Nå virker ikke det nye tastaturet (samme merke og modell). Betyr det at kun det ene tastaturet og siglangreie må være fra samme pakke? Kan man ikke bruke tastatur fra en pakke og så signalgreia fra en annen pakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sørget for at de er på samme kanal? Det pleier å være en knapp du skal holde inne på tastaturet og mottakeren samtidig for å sørge for dette.

Skrevet

Hei, men da jeg kjøpte pakken med det første tastaturet så behøvde jeg ingen knapp eller å stille inn...det bare passet og kunne brukes.

Der er en knapp på den greia som gjør at det trådløse tastaturet virker, men selv om jeg trykket på det virket det ikke. Den greia lyser jo og ser ut som den alltid har gjort.

Når jeg ser på serienummeret under tastaturet er det litt annerledes enn det som står under på den flate greia som lyser (kobleren). Betyr det kanskje at jeg må tilbake i butikken nok en gang, for å også få byttet til den som opprinnelig var i esken med det nye tastaturet?

Skrevet

Det kan være tilfeldig at tastatur og mottaker var på samme kanal sist. Vanligvis er det knapp både på tastaturet og på mottakeren, prøv å lete nøye eller se i bruksanvisninga. Hvis ikke får du høre der du kjøpte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...