Gjest lillelinn Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 noen som har noen bra linker, tips osv? jeg finnes ikke kreativ
Gjest lucky08 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 noen som har noen bra linker, tips osv? jeg finnes ikke kreativ bor du i oslo eller i nærheten? da må du gå innom papirkjelleren(?) hos Norway design ved nationalthetaeret. de har 3 permer stappfulle av tips. og du får tak i alt sammen i butikken deres!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg finnes heller ikke kreativ. Men klarte å finne ferdige firkantede doble kort som vi først trykket på (printet ut selv) og så limte på dekorpapir og festet på bånd. Dette gjorde vi både på invitasjon, bordkort (dvs. bord"bok" med meny, oversikt over bordplassering på gjestene, bilder av oss osv), og omslag til bryllupsbilde. Alt fra papiravdelingen på Norway Designs i Oslo. Koster litt men blir jo unikt da. Jeg har vært i mange bryllup og invitasjonen har variert. Alt fra håndskrevet på enkelt papir til ferdigtrykket uten sjel. Jeg synes mitt selvsagt ble det beste og mest personlig!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 (endret) Forumet på bryllupsklar.dk er helt genialt til inspirasjon Edit: HER er en laaang tråd med invitasjoner f.eks. Endret 10. august 2008 av Pia 30.08.08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå