Lady79 Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 da var jeg også drukket ut folkens...ta en titt på min bryllupsdagbok da vel..... :D :D http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=12745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Virker som dere hadde det kjempekoselig dere jentene. :D Men jeg er nå glad jeg enn så lenge har sluppet å finne sambo slik du fant din altså. Og hvordan orket han å drikke to dager etterhverandre da. Stakkars mann Selv om han sikkert hadde masse moro også, men jeg er ikke typen til å drikke to dager på rad selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2003 he he..helt enig...jeg orker ikke å drikke 2 dager på rad.....men han skulle egentlig ikke ha noe utdrikkingslag..skulle bare ha grillfest vi lørdagen....så hadde noen av disse mannfolka planlagt det annerledes... men men...han overlevde....men er ikke helt i toppform i dag da vi hadde det bra vi jentene ja...men skulle ønske de ikke gav meg så mye forskjellig drikke....ble så dårlig.... :oops: vel...heldigvis overstått nå da....... lykke til da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå