Lund Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er det vanlig å ha bildet av brudeparet og bruden alene? Vi har brudebildet på vegen,men jeg har lyst å ha bare bildet av meg selv.(brudekjolen) Min mor har bildet av seg selv,men er det vanlig nå tiden?
Dragonlady Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Det er vel helt opp til den enkelte... så lenge du ønsker å ha det på veggen ser jeg ikke noe problem i det... Go for it!
Lund Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 (endret) Det er vel helt opp til den enkelte... så lenge du ønsker å ha det på veggen ser jeg ikke noe problem i det... Go for it! Vet du om det er mange som gjør det? Endret 7. august 2008 av Lund
Dragonlady Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Nå kjenner jeg ikke så mange som er gift (sånn utenom familien) og ingen av dem jeg kjenner har noen som helst bryllupsbilder på veggen. Men jeg synes ikke det er riktig å ta avgjørelsen på hva andre gjør - hvis du ønsker å henge opp bildet av deg og kjolen din så synes jeg at du bør det.
Gjest LindaKristin Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Er det vanlig å ha bildet av brudeparet og bruden alene? Vi har brudebildet på vegen,men jeg har lyst å ha bare bildet av meg selv.(brudekjolen) Min mor har bildet av seg selv,men er det vanlig nå tiden? Foreldrene til en kompis har bade av paret og bare av bruden;) Men som sagt,det er jo helt opp til deg hva du vil;) Lag tapet av bildene deres!Hehe.. Forstar godt at du vil ha av deg selv bare ogsa,er muligens den dagen i lopet av livet du koster pa deg mest!
No Shorty Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 mamma og pappa her et av dem sammen og et mmmmindre av bruden og et mindre av brudgommen (altså mamma og pappa) og svigerinna mi har et av henne og mammen og et av henne alene... Jeg tror også at svigerforeldrene mine har det, men jeg husker ikke helt... Så i min verden virker det ganske vanlig... Klemmm...
nessi Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Vi har et av oss sammen ( ifarger) , og et av hver av oss alene (i sort/hvitt)
Lund Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 tusen takk for alle svar jeg har nå bestil et bilde av meg,mannen min kjøper det som burstag gave :juhu: til meg............gud for en herlig ektemann jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå