Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en liten bedrift med tette bånd mellom ansatte og ledere, med travle dager og store krav til resultater osv. Dette gjør at jobben betyr mye for meg og de andre som jobber her, vi ser kolleger mer enn familie og venner, og for mange betyr jobben ALT...

Men jeg har merket at i enkelte perioder med ekstra hard jobbing og lange dager på kontoret så føler jeg meg litt rar og irrasjonell i forhold til sjefen.. Jeg kan plutselig bli fnisete og si de rareste ting i noen av de mange møtene vi har iløpet av en arbeidsdag, jeg smiler hvis jeg ser det er han som ringer, og av og til kjenner jeg meg uvanlig glad etter å ha hatt en samtale med ham enten det er på telefon eller i møter. Vi har liksom en vanvittig god kjemi, og det har vi alltid hatt, helt fra starten. Glimt i øyet og morsomme kommentarer, og han deler mye privat med meg, noe han ikke gjør med noen andre. Enkelte kollegaer har kommentert at vi har et spesielt forhold, og at det er rart å observere hvor myk sjefen er mot meg i forhold til hvor reservert og autoritær han egentlig pleier å være.

Jeg tar meg selv i å lure på om jeg muligens holder på å utvikle et lite crush på sjefen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg jobber i en liten bedrift med tette bånd mellom ansatte og ledere, med travle dager og store krav til resultater osv. Dette gjør at jobben betyr mye for meg og de andre som jobber her, vi ser kolleger mer enn familie og venner, og for mange betyr jobben ALT...

Men jeg har merket at i enkelte perioder med ekstra hard jobbing og lange dager på kontoret så føler jeg meg litt rar og irrasjonell i forhold til sjefen.. Jeg kan plutselig bli fnisete og si de rareste ting i noen av de mange møtene vi har iløpet av en arbeidsdag, jeg smiler hvis jeg ser det er han som ringer, og av og til kjenner jeg meg uvanlig glad etter å ha hatt en samtale med ham enten det er på telefon eller i møter. Vi har liksom en vanvittig god kjemi, og det har vi alltid hatt, helt fra starten. Glimt i øyet og morsomme kommentarer, og han deler mye privat med meg, noe han ikke gjør med noen andre. Enkelte kollegaer har kommentert at vi har et spesielt forhold, og at det er rart å observere hvor myk sjefen er mot meg i forhold til hvor reservert og autoritær han egentlig pleier å være.

Jeg tar meg selv i å lure på om jeg muligens holder på å utvikle et lite crush på sjefen min?

Å som jeg kjenner meg igjen!!! Jada, crush crush crush!!

Jeg utviklet et forhold til min sjef. Det ble rart og fort slutt. Det ble for mye. Men hvis dere begge er single og har lyst, go for it!!

Skrevet

Gode nyheter: Du kan slippe å lure lengre, for svaret er JA!

Skrevet

nei det er nettopp det jeg ikke er. Det er derfor det stresser meg litt, for jeg ser opp til sjefen min og synes han har mange fantastiske sider som jeg verdsetter stort. Når jeg da muligens har litt følelser er det en litt farlig situasjon, siden jeg ikke er enslig!

Skrevet
nei det er nettopp det jeg ikke er. Det er derfor det stresser meg litt, for jeg ser opp til sjefen min og synes han har mange fantastiske sider som jeg verdsetter stort. Når jeg da muligens har litt følelser er det en litt farlig situasjon, siden jeg ikke er enslig!

Å være forelsket eller betatt kan skje både titt og ofte, men det er at bevisst valg hva man velger å gjøre med dette. Det er ingen som kan fortelle deg hva du skal gjøre, og jeg tror nok du vet hva konsekvensene vil bli uansett valg. Dette er ingen moralpreken, men det lureste og mest redelige er alltid å unngå å gjøre noe så lenge du ikke er enslig. Ikke sant?

Skrevet
Å være forelsket eller betatt kan skje både titt og ofte, men det er at bevisst valg hva man velger å gjøre med dette. Det er ingen som kan fortelle deg hva du skal gjøre, og jeg tror nok du vet hva konsekvensene vil bli uansett valg. Dette er ingen moralpreken, men det lureste og mest redelige er alltid å unngå å gjøre noe så lenge du ikke er enslig. Ikke sant?

Nei jeg er helt enig, det er når man krysser grensene ting ikke er riktig. Men jeg føler en blanding av fryd og ubehag. Det er deilig at det sitrer litt i kroppen, men så føles det ikke riktig.. Det var mye verre for en tid tilbake da vi var vekkreist med jobben en helg, da var det veldig tydelig for enkelte av kollegaene våre at det var noe mer enn bare godt arbeidsforhold mellom oss. Han smilte lurt og sa "vær forsiktig!" da jeg var på vei til et oppsummeringsmøte den ene kvelden. Jeg er sjefens høyre hånd, han trenger meg til det meste på kontoret, og vi snakker sammen absolutt hele tiden. jeg kan ikke trappe ned på kontakt, det vil egentlig bare bli mer pga økte arbeidsmengder.

Det roet seg litt etter den turen, for jeg fikk litt dårlig følelse. Men nå de siste ukene har det kommet sterkere og sterkere tilbake... Det høres liksom ut som om han er glad i meg enkelt ganger vi prater på telefonen, måten han sier godnatt på eller at jeg har gjort en god jobb. en spesiell tone i stemmen hans, veldig varm og nesten kjærlig. hjelp!

Skrevet

Bytt jobb. Kom deg vekk fra en fristende situasjon. Hvis det å bytte jobb ikke er mulig, bryt med kjæresten. Uansett er det aldri noe sjakktrekk å ha et seksuelt forhold til sjefen. Sladderen sprer seg raskt på en arbeidsplass, og jeg kan garantere at det ikke blir sjefen din som sitter med skjegget i postkassa hvis du har feiltolket dette fullstendig. Det kan nemlig godt være tilfelle at sjefen din ikke mener noe seriøst med den eventuelle flørtingen han driver på med. Jeg vil legge til at jeg synes det er veldig upassende og uprofesjonelt hvis han flørter med deg. Det kan jo hende at han bare liker deg som kollega og person men ikke noe mer.

Man pisser ikke der man spiser. Å knulle sjefen sin hører inn under den kategorien. Et rykte er nesten umulig å kvitte seg med. Vil du virkelig bli "hun der som drev og knullet på sjefen sin"?

Skrevet
:ler: det innlegget var som medisin!! Nei jeg vil virkelig ikke bli det, og skal huske det sitatet neste gang det bruser litt ekstra i årene.. At vi har en god tone og god kjemi er bra, man er jo en tredjedel av livet sitt på arbeidsplassen. Nei jeg er nok bare litt forsinket vår-yr, det forsvinner nok utover høsten når meg og mannen skal ha koselige kvelder under teppet og se film igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...