pleiepike Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er det bare oss, eller er det flere her inne som planlegger bryllup om 1.5 - 2 år te? Føler alle sier det er så lenge te, og ja, det er jo det. Men før vi aner ordet av det er det gått 2 år liksom....
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Vel, vi forlovet oss i november -06, satte dato i januar -07 og gifter oss nå den 30. Så jeg har jo planlagt ihvertfall siden januar i fjor - altså 19 mnd
Gjest lucky08 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Er det bare oss, eller er det flere her inne som planlegger bryllup om 1.5 - 2 år te? Føler alle sier det er så lenge te, og ja, det er jo det. Men før vi aner ordet av det er det gått 2 år liksom.... vi skal gifte oss 13.02.2010. 1,5 år til...
pleiepike Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 vi skal gifte oss 13.02.2010. 1,5 år til... *puste lettet ut* godt det ikke bare er oss Vil vil au i løpet av 2010. Men det må enten bli et vår eller høstbryllup
Clebra Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Vi gifter oss august 2010, så det er jo ganske nøyaktig hele 2 år til. Jeg syns ikke det er spesielt lenge, og alle kjente som har giftet seg sier det er bare en fordel med 2 års planleggingstid. Gleder meg:)
Gir Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Vi gifter oss 7. august 2010, og får hele tiden høre "Når skal dere gifte dere da?!?!?!"... og når vi sier datoen er reaksjonen alltid "... åja..." Så ja, det er mange som syns vi venter lenge. Jeg selv syns også det er alt for lenge til! Kunne gjerne giftet meg i dag hvis det hadde vært mulighet til det. Tør f.eks ikke ringe og booke lokale enda selv om vi har bestemt oss, for de kommer bare til å le og si ikke stress, det er jo så lenge til... Sukk... Men, når studier og boligsituasjon (det at vi bor 50 mil hjemmefra) setter en liten bremser på ting så får vi vel bare vente da... Sukk sukk og sukk....
Gjest lucky08 Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 vi har booket lokalet allerede vi:) ble anvefalt av hotellet å bestille siden vi visste datoen vi vil ha. Fotograf er også i boks! Og jeg har kjøpt inn alt jeg trenger til invitasjonene;) hvor i landet skal dere gifte dere?
Nettepett Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Vi forlovet oss nå i mars, og gifter oss desember 2009. Så det er faktisk 1 år og 9 måneder med planlegging og sparing
Gjest Gjest_Gitte_* Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg orker iallefall ikke å sitte å høre om planleggingen i to år Da kan man heller forlove seg når man kan gifte seg innen ett år, istedet for å være fjortis å "gifte oss? næh, det blir ikke enda iallefall.."
Brud84 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Vi gifter oss 15 august 2009. Datoen satte vi i juni, så det blir 14 mnd med palnlegging. Når vi da begynnte å se oss om etter lokalet fikk vi beskjed om at det var fullt, og at mange av stedene allerede hadde begynt å fylle opp helgene i 2010...... Men vi fant da ett nydelig lokale til slutt
Gir Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Jeg orker iallefall ikke å sitte å høre om planleggingen i to år Da kan man heller forlove seg når man kan gifte seg innen ett år, istedet for å være fjortis å "gifte oss? næh, det blir ikke enda iallefall.." Ja, kjempefjortis. Vi har bare vært sammen i 8 år forlovet vårs lissom bare fordi atte det er så innmari romantisk lissom.
pleiepike Skrevet 8. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2008 Vi gifter oss 7. august 2010, og får hele tiden høre "Når skal dere gifte dere da?!?!?!"... og når vi sier datoen er reaksjonen alltid "... åja..." Så ja, det er mange som syns vi venter lenge. Jeg selv syns også det er alt for lenge til! Kunne gjerne giftet meg i dag hvis det hadde vært mulighet til det. Tør f.eks ikke ringe og booke lokale enda selv om vi har bestemt oss, for de kommer bare til å le og si ikke stress, det er jo så lenge til... Sukk... Men, når studier og boligsituasjon (det at vi bor 50 mil hjemmefra) setter en liten bremser på ting så får vi vel bare vente da... Sukk sukk og sukk.... Hehe, ikke sant... Kunne selv giftet meg her og nå :D Men jeg vil planlegge! Alt ska være perfekt(om ikke perfekt, så så perfekt det kan bli iallefall). Ska ned å prøve ut brudekjole te onsdag(alt nå??? liksom) Selvom vi ikke har satt dato.. Kan bli spennende og se om denne kjolen faktisk er min drøm eller om jeg må se etter annet!
Gir Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Hehe, ikke sant... Kunne selv giftet meg her og nå :D Men jeg vil planlegge! Alt ska være perfekt(om ikke perfekt, så så perfekt det kan bli iallefall). Ska ned å prøve ut brudekjole te onsdag(alt nå??? liksom) Selvom vi ikke har satt dato.. Kan bli spennende og se om denne kjolen faktisk er min drøm eller om jeg må se etter annet! Oj... kjole tør jeg ikke prøve enda. Da blir jeg bare enda mer utålmodig tror jeg Den er i planen å finne neste høst. Dette skal jeg tillate meg å fikse før det er 1 år igjen: Lokale (funnet, men ikke bestilt) Kirke (funnet, men ikke bestilt) Papir til invitasjoner etc (tenker å kjøpe det når jeg finner noe jeg liker, uansett) Sko (for det må man jo ha når man prøver kjolen) Undertøy (samme grunn som over) Sprit fra taxfree (allerede startet) Og hvis jeg skal til New York til vinteren (som jeg tror jeg skal, gjennom jobben), da skal du ikke se bort ifra at jeg kjøper kjolen der sånn at jeg kan spare noen tusenlapper... Men bare hvis...
pleiepike Skrevet 9. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. august 2008 Oj... kjole tør jeg ikke prøve enda. Da blir jeg bare enda mer utålmodig tror jeg Den er i planen å finne neste høst. Dette skal jeg tillate meg å fikse før det er 1 år igjen: Lokale (funnet, men ikke bestilt) Kirke (funnet, men ikke bestilt) Papir til invitasjoner etc (tenker å kjøpe det når jeg finner noe jeg liker, uansett) Sko (for det må man jo ha når man prøver kjolen) Undertøy (samme grunn som over) Sprit fra taxfree (allerede startet) Og hvis jeg skal til New York til vinteren (som jeg tror jeg skal, gjennom jobben), da skal du ikke se bort ifra at jeg kjøper kjolen der sånn at jeg kan spare noen tusenlapper... Men bare hvis... Hehe, ikke sant.. Jeg elsker kjoler, og jeg bare MÅ prøve den jeg har sett på for å se om den faktisk er den rette! Dessuten har de nesten 1 års leveringstid på den butikken der :O DSerfor må jeg nesten begynne nå! Hehe... NY jah! der kan du fort spare litt! Hehe...
Gjest lucky08 Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 Hehe, ikke sant... Kunne selv giftet meg her og nå :D Men jeg vil planlegge! Alt ska være perfekt(om ikke perfekt, så så perfekt det kan bli iallefall). Ska ned å prøve ut brudekjole te onsdag(alt nå??? liksom) Selvom vi ikke har satt dato.. Kan bli spennende og se om denne kjolen faktisk er min drøm eller om jeg må se etter annet! å så bra det ikke bare er jeg som prøver kjole tidlig;) Jeg skal prøve i slutten av mnd. ser du er kristiansander "pleiepike", det er jeg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå