brud08.08.09 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg sitter og ser på diverse nettsteder som selger brudekjoler. Ser at det er tusenvis av kroner å spare på dette, og kjolene ser jo fantastiske ut enkelte steder. Men en er jo litt skeptisk. Får jo ikke prøvd kjolen så en vet at den passer, og tatt i materialet og kjent at det er bra nok... Såh - noen her som har kjøpt kjolen sin usett på nett? Erfaringer; på godt og vondt? Skriv gjerne hvor du kjøpte den også! :-)
øyenstikker Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Heisann! Jeg kjøpte kjolen min usett på nettet. (ebay) Jeg hadde vært i brudesalonger å prøvd flere kjoler for å finne ut hvilket snitt som passet meg først. Butikken jeg kjøpte den i, viste bare fram kjolene de hadde sydd selv, så da slipp en å lure på om kjolen ligner orginalen osv. KJolen hadde snøring i ryggen, noe jeg er innmarri glad for. (Hadde jeg ikke hatt det ville kjolen min blitt alt for stor på den store dagen.) Og da er det lettere å kjolen til å passe perfekt, siden en ikke harfått prøve den først. Min kjole var sååå fin. Stoffet var kjempekvalitet. Fikk masse skryt for min kjole, og jeg er såå glad i den. Nå henger den på soverommet, og jeg smugtitter på den hver dag. Så slipper jeg å stresse med å selge den, og slipper å ha dårlig samvittighet for at den henger i skapet Jeg kjøpte kjolen min til cinderella`s bridal shop på ebay, og betalte 1600 kr for den!
angara Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg har nettopp kjøpt på ebay selv, fra Kina, og er kjempespent. Var virkelig billig, 2000 for kjole, lang vintercape og porto. ebridalstore. Jeg ser at flere har meldt fra om at kjolene ofte blir litt store, og angrer meg litt for at jeg ikke valgte en kjole med snøring bak. Men men- jeg kan godt spandere noen kroner på en skredder, når jeg sparte så mye på kjolen.
Veslejenta Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå