Gå til innhold

er alt tillat i krig og kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_juliet_*
Skrevet

ok, for en god stund siden slo jeg opp med "the love of my life", ok, to år siden. Angrer masse og vil ha ham tilbake.

Men saken er den at har en ny kjæreste, fin jente, men ikke så fin som meg....

Det jeg kunne tenke meg å diskutere litt er hva er tillatt i krig og kjærlighet for og få ham tilbake.....

Er f.eks alt tillatt....eller er det ikke det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

HEI

er vanskelig det tror jeg, men er lov å prøve, vist han har følser for deg er det sikkert greit,

men vist han er glad i den andre å har det fint med seg selv, så hadde jeg ikke gjort noen tror jeg

kommer ikke ann på hvor pen en er synest jeg da, går etter de indre kvalviteter jeg, men det er jeg da,

ikke noe vondt ment,

men ta å ring til han snakk vanlig uten å si noe om at du savner han,

så merker du sikkert fort om han blir glad å vil ha mere kontakt,

Skrevet

Vil du virkelig ha ham tilbake? Eller vil du bare ikke at en annen skal ha ham?

Jeg syns du skal la ham være i fred og gå videre med livet ditt, og nei, alt er ikke tillatt i krig og kjærlighet, det er en frase noen har laget for å slippe dårlig samvittighet. ;)

Skrevet

Hvis han fortsatt er forelsket i deg, og har sagt det til deg på eget initiativ, så "go for it". Hvis ikke; hold deg unna! Han er sikkert sammen med denne damen fordi han er forelsket i henne og ikke i deg.

Og hvorfor i all verden slo du opp med han, hvis han liksom var din store kjærlighet?

Og hvis du virkelig er så svimlende vakker som du tror du er, så har du sikkert ikke noe problem med å finne deg en ny type, som er ledig på markedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...