Gjest Tex Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 ..... og jeg kan si for første gang: Jeg skal gifte meg 29.mai ( uten å si 2004 bak!!!! ) Det er under ett år igjen og det finnes ikke den brud som gleder seg mer enn meg..... ååååå jeg håper tida frem til jul går i racerfart !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Heldiggrisen deg ! Jeg må i ennå 2,5mnd si -04 Og i motsetning til deg håper jeg ikke tida frem til jul går altfor fort. Bryllupet blir nemlig østafjells, dvs 8t med bil i sommerhalvåret, og 11t resten av året. Så vi må være effektive når vi først er bortover I tillegg skal jeg sy kjolen selv, og tro du meg, med mitt tempo trenger jeg all den tid jeg kan få. Gleder meg noe helt vanvittig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 *bla bla bla bla bla* Kommer du her og er "småfrekk" ovenfor oss som må si -04 enda noen mnd!?!?!?! Fy, så slem du er! Bare så du vet det altså, så syns jeg ikke du skal gni det inn i huden vår - vi VET at det er lenge til vi kan unnlate -04 enda, så må du være så hoven da? Nå er det under et år igjen for din del, Anitacath - håper resten av tiden går fort også. (Og ikke minst sånn at du får kjolen din snart) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Flott for deg Anitacath! Selv har jeg lenge igjen til jeg kan si det samme.Over et halvår faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Flott for deg Anitacath! Selv har jeg lenge igjen til jeg kan si det samme.Over et halvår faktisk... Ja, vi satte datoen 17 måneder og 5 dager før, så jeg vet litt om venting.... Og mer skal det bli.... Men tida flyr faktisk, og jeg er glad jeg har et år igjen......!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå