Gjest Ikke slem Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Alt er så vanskelig om dagen. Jeg har værdens beste samboer og vi venter vårt først barn om en stund. Problemet er at jeg har blitt så forelsket i en jeg jobber sammen med. Han er en utrolig mann, som er lett å prate med og som alltid får meg til å føle meg så bra. Min samboer er også god, værdens beste. Jeg vil ikke reie fra han, og jeg er ikke typen som er utro. Selvom det å forelske seg i noen er jo en type utroskap, men dette kan jeg ikke noe for. Klarer ikke styre de følelsene min. Kan styre mine handlinge, noe jeg gjør. Og jeg kommer aldri til å gå over streken. Jeg har ikke fortalt kolegaen min at jeg liker han, men jeg vet at han liker meg. Nå sitter jeg her og har så vondt. Hvordan bir jeg kvitt denne forelskelsen. Jeg elsker min samoboer, men følelsene mine har tatt seg en liten side tur. Føler meg så råtten, for jeg kan bare forestille meg hvor såret jeg hadde blitt hvis han hadde forelsekt seg i en annen. Hjelp meg. Hvordan kommer jeg over dette. Bør jeg bytte jobb???
nessi Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ingen lett situasjon, men en situasjon mange kommer i iløpet av livet. Ikke gi denne nye forelskelsen noen næring. Ikke vær sammen med kollegaen din mer enn du trenger (mottstå fristelsen til å oppsøken han) og dette vil sikkert dø ut av seg selv. Prøv å bruke energien din på å tenke på alt det positive samboeren din har å tilby. Lykke til
Gjest Ikke slem Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Prøver så mye jeg kan å ikke tenke på han, men det gjør det værre. Da dukker han opp i tankene mine hele tiden. VI jobber sammen på ett prosjekt, så jobbdagene mine består i å tilbringe de sammen med han. Vil så inderlig at dette skal gå bort, er så fortvilet. Jeg har vært forelsket i han i over 2 mnd, og klarer ikke bli kvitt det.
nessi Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Hvor lenge er det til barnet ditt kommer da?? Hold ut til du skal ut i permisjon, da vil du jo ikke se han på lenge.
Gjest Ikke slem Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Er bare 12 uker på veg så det er veldig lenge til. Er også så redd for at min samboer skal på eneller anne måte finne det ut. Han kommer til å bli så såret og reise fr meg. Det hadde jeg gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå