marsy Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Lurer på om noen kan hjelpe meg? For et år eller to siden ble jeg tipset på dette forumet om en forhandler på EBay (kinesisk) som sydde brudekjoler (og andre kjoler) etter mål. Husker jeg var i kontakt med dem og de tok 1000kr for å sy en kopi av kjolen jeg ville ha (inkl frakt). Endte likevel opp med en kjole fra et annet sted. Tror hun som tipset meg het Anki? Noen som vet hvilken forhandler dette kan være? Klarer ikke å finne dem igjen på EBay dessverre.... Vil også gjerne ha tips om lignende forhandlere. Trenger nemlig kjole® til neste års bryllupsrush!
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Lurer på om noen kan hjelpe meg? For et år eller to siden ble jeg tipset på dette forumet om en forhandler på EBay (kinesisk) som sydde brudekjoler (og andre kjoler) etter mål. Husker jeg var i kontakt med dem og de tok 1000kr for å sy en kopi av kjolen jeg ville ha (inkl frakt). Endte likevel opp med en kjole fra et annet sted. Tror hun som tipset meg het Anki? Noen som vet hvilken forhandler dette kan være? Klarer ikke å finne dem igjen på EBay dessverre.... Vil også gjerne ha tips om lignende forhandlere. Trenger nemlig kjole® til neste års bryllupsrush! Kanskje www.jormabridal.com ? MYE fint til en billig penge :-)
Gjest lillelinn Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 se på denne siden,, kjoler til 300 kr osv. sitter å leter her selv nå dhgate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå