Gjest kar Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 jeg traff på en jente som jeg vet har vært interessert i meg lenge. sånn på avstand. kjente henne bittelitt. Dette var på festival og i kombinasjon med mye alkohol hang vi mye sammen, lå i samme telt, etc. Jeg merket tidlig at hun var velig gira og nesten plagsomt klengete. samtidig trengte jeg hardt (lenge siden sist..) oppmerksomhet fra en jente og gikk med på det, selv om det ikke var noen følelser der. Samtidig sa hun ganske tidlig at hun skulle flytte langt vekk og starte studier fra høsten. (vi bor nå i nærheten av hverandre) Jeg tenkte da så som så at dette kun var en "sommerflørt." Etter festivalen har vi hengt mye sammen, og jeg liker henne godt på mange måter, men det er fortsatt ikke noe følelser der. Hun gir meg hele tida masse komplimenter og er veldig klar på at hun savner meg mye når vi har vært borte fra hverandre et par dager bare. OG jeg er litt redd for at hun er skikkelig forelska. Greia er jo da at jeg ikke er det tilbake, og burde kanskje vært litt klarere på hva jeg ville med det her, men vi har jo aldri snakket om hva vi vil med hverandre. (er skikkelig feig på å ta opp sånne ting) Og nå flytter hun snart og lurer på når jeg kommer på besøk, og greier. hadde hun ikke flyttet kunne jeg gitt det mere tid og kanskje vi kunne blitt ordentlig sammen og sånn, for jeg liker henne virkelig gått som person og sånn. Det er jo også derfor jeg er så redd for å såre henne at jeg ikke har turt å ta opp hva som skjer videre. (vet det virker mot sin hensikt..) Uansett; nå flytter hun snart og jeg er ikke interessert i noe avstandsforhold basert på en måneds bekjentskap. Det hadde vært koselig og reist å besøkt henne, men jeg har ikke tid og interesse nok til å gjøre det ofte. I tilegg harjeg lyst til å ha åpne kort for mulige andre forhold, og er monogam. Jeg vet jo ikke hva hun forventer og tror heller, så kanskje hun forstår helt min tankegang.. Hvordan går jeg fram? hva kan hun forvente?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 jeg traff på en jente som jeg vet har vært interessert i meg lenge. sånn på avstand. kjente henne bittelitt. Dette var på festival og i kombinasjon med mye alkohol hang vi mye sammen, lå i samme telt, etc. Jeg merket tidlig at hun var velig gira og nesten plagsomt klengete. samtidig trengte jeg hardt (lenge siden sist..) oppmerksomhet fra en jente og gikk med på det, selv om det ikke var noen følelser der. Samtidig sa hun ganske tidlig at hun skulle flytte langt vekk og starte studier fra høsten. (vi bor nå i nærheten av hverandre) Jeg tenkte da så som så at dette kun var en "sommerflørt." Etter festivalen har vi hengt mye sammen, og jeg liker henne godt på mange måter, men det er fortsatt ikke noe følelser der. Hun gir meg hele tida masse komplimenter og er veldig klar på at hun savner meg mye når vi har vært borte fra hverandre et par dager bare. OG jeg er litt redd for at hun er skikkelig forelska. Greia er jo da at jeg ikke er det tilbake, og burde kanskje vært litt klarere på hva jeg ville med det her, men vi har jo aldri snakket om hva vi vil med hverandre. (er skikkelig feig på å ta opp sånne ting) Og nå flytter hun snart og lurer på når jeg kommer på besøk, og greier. hadde hun ikke flyttet kunne jeg gitt det mere tid og kanskje vi kunne blitt ordentlig sammen og sånn, for jeg liker henne virkelig gått som person og sånn. Det er jo også derfor jeg er så redd for å såre henne at jeg ikke har turt å ta opp hva som skjer videre. (vet det virker mot sin hensikt..) Uansett; nå flytter hun snart og jeg er ikke interessert i noe avstandsforhold basert på en måneds bekjentskap. Det hadde vært koselig og reist å besøkt henne, men jeg har ikke tid og interesse nok til å gjøre det ofte. I tilegg harjeg lyst til å ha åpne kort for mulige andre forhold, og er monogam. Jeg vet jo ikke hva hun forventer og tror heller, så kanskje hun forstår helt min tankegang.. Hvordan går jeg fram? hva kan hun forvente? Vær ærlig med henne. Fortell henne hva du føler, selvom det er vanskelig. På den måten går hun ikke rundt og håper og venter på deg. Si at du gjerne vil beholde henne som venn og at dere kan finne på ting sammen når dere treffes, men at du vil holde det på det stadiet. Hvem vet? Kanskje du etterhvert vil få følelser for henne :-)
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 ts her.. Blir det frekt av meg å spørre om vi kan ha et slags åpent forhold, da? altså venner som har sex og sover sammen.. men en sjelden gang i blandt? eller blir det bare pining for henne? vet jo ikke sikkert hva hun føler heller..
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 ts her.. Blir det frekt av meg å spørre om vi kan ha et slags åpent forhold, da? altså venner som har sex og sover sammen.. men en sjelden gang i blandt? eller blir det bare pining for henne? vet jo ikke sikkert hva hun føler heller.. Mest sannsynlig pining for henne. Vær åpen og ærlig med hva DU mener om "forholdet" deres. Så får heller HUN ta initiativet til om dere skal sove sammen og ha sex. Ikke lek med følelsene hennes, det og utroskap er det verste man kan utsette et annet menneske for.
Gjest yepp Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Dette høres ut som noe jeg er midt inni, bare at det er fyren som flytter bort. Er veldig usikker på hva han tenker, og det er litt kjipt. Foreslår at du forteller henne sannheten, så kan hun eventuelt bruke tiden sin på andre ting. Hvis ikke blir det garantert krøll!
flickan Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Vel, jeg har vært i omtrent samme båt, bare på motsatt side tidligere. Det beste er å fortelle henne akkurat hva du føler. Ingen kan bli sinna for at du ikke har de rette følelsene. Men vet man det hele tiden, og så unnlater å si noe, DA kan man bli sinna. Om hun er ute etter en kjæreste kaster hun jo på en måte bort tida på deg.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Hei! Vil bare føye til: Vær så snill å ikke spør henne om dere kan ha et slags "åpent forhold". Hun er tydelig forelsket i deg, og det er stor sjanse for at hun ville gå med på det bare fordi hun ikke vil miste deg helt. Men hun vil hele tiden gå og håpe og ønske og lengte etter mer. Ikke gjør henne så vondt!!
flickan Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Hei! Vil bare føye til: Vær så snill å ikke spør henne om dere kan ha et slags "åpent forhold". Hun er tydelig forelsket i deg, og det er stor sjanse for at hun ville gå med på det bare fordi hun ikke vil miste deg helt. Men hun vil hele tiden gå og håpe og ønske og lengte etter mer. Ikke gjør henne så vondt!! Enig
Gjest missLady Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Snakk med henne, fortell henne hva du føler. Men dropp å spørr om dere kan være sexvenner. Om hun har veldig sterke følelser for deg, kan hun si ja bare fordi hun vil være nær deg! Men det kommer til å såre henne mye! Så ikke spørr! om det er noe hun vil, så får det være opp til henne å spørr om du fremdeles vil møtes for sex
Gjest TS Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Vel, jeg har vært i omtrent samme båt, bare på motsatt side tidligere. Det beste er å fortelle henne akkurat hva du føler. Ingen kan bli sinna for at du ikke har de rette følelsene. Men vet man det hele tiden, og så unnlater å si noe, DA kan man bli sinna. Om hun er ute etter en kjæreste kaster hun jo på en måte bort tida på deg. Men jeg har ikke visst hele tiden at jeg ikke kom til å få følelser for henne. Jeg har bare vært usikker. Men har jo samtidig hatt det i bakhodet at sannsynligvis blir ikke dette noe seriøst pga. for kort tid til at hun flytter.. det bør jo og hun vite.. hun vet at jeg jobber hver ukedag og er oftest opptatt i helgene. og dette er snakk om oslo-trondheim. det er ikke noen kort tur.. Uansett; bør jeg ta det opp med en gang, eller vente til rett før hun drar? tusen takk for svar forresten
Gjest virvelvind Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Men jeg har ikke visst hele tiden at jeg ikke kom til å få følelser for henne. Jeg har bare vært usikker. Men har jo samtidig hatt det i bakhodet at sannsynligvis blir ikke dette noe seriøst pga. for kort tid til at hun flytter.. det bør jo og hun vite.. hun vet at jeg jobber hver ukedag og er oftest opptatt i helgene. og dette er snakk om oslo-trondheim. det er ikke noen kort tur.. Uansett; bør jeg ta det opp med en gang, eller vente til rett før hun drar? tusen takk for svar forresten Ikke vær feig, snakk ordenlig med henne ansikt til ansikt
flickan Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Hmm.. Tror det er like greit å si det med en gang.. Tror det blir lettere både for deg og henne. At du ikke er interessert i å satse på et avstandsforhold med en du ikke har sterke følelser for, synes jeg er en helt ærlig sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå