Helle Kr Skrevet 1. juni 2003 #1 Skrevet 1. juni 2003 Jeg har lett og lett etter en kjole på nettet, som jeg vet jeg har sett et eller annet sted, men ikke kan finne... Skulle så gjerne vist den til forloveren min! Altså: Har noen av dere sett en prinsesseformet off-white satengkjole med røde broderier på overdelen og (tror jeg) slepet, og med noe innfelt rødt stoff i slepet? Jeg mente jeg så den i forbindelse med noe jeg lette etter på den svenske siden brollopsguiden.se, men er ikke sikker. Hjelp?? Klem
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2003 #2 Skrevet 1. juni 2003 Den kjolen tror jeg at jeg har sett også. Men jeg klarte ikke å finne den igjen. Her er imidlertid en tråd med kjoler som har rødt liv og hvitt skjørt. Lekkert det også: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...%F8d+brudekjole
Gjest the imp Skrevet 1. juni 2003 #3 Skrevet 1. juni 2003 det kan ikke være samme kjole som 14.juni-brud har tenkt å ha da? den ser sånn ut: http://www.bonny.com/gowns.php?id=186&glin...e=12&featured=N
Helle Kr Skrevet 1. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2003 Der har vi den. Du er en helt, tusen takk!! Stor klem
foxie Skrevet 1. juni 2003 #5 Skrevet 1. juni 2003 Du har god smak Helle!!!!! Har flere gode tips om hvor du kan få tak i den.. men beregn goooood tid!!!! Vakker kjole, som er akkurat passe annerledes!
Helle Kr Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2003 Du også, 14. junibrud! :D Men denne var til en venninne. Jeg har selv fått sydd en kjole etter eget design (vel, nesten; jeg har vel stjålet litt fra modeller jeg har sett...). Men hadde det ikke vært for den, så...Uansett gifter vi oss 9. august - så da hadde det vært litt sent å bestille nå, ettersom jeg har skjønt. Håper forresten du får kjolen din snart. Det var den som ikke var på plass, vel? Lykke til, uansett! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå