Julemusa Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg er litt blank på hva jeg skal gi til min kommende mann i morgengave, er det noen som har noen gode tips? Samboeren min er glad i fiske, har funnet en nettside med masse gode fiskesaker til god pris (fisketing.no), men synes kanskje det blir litt kjedelig?? Hva skal dere gi??
Dragonlady Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg synes det beste er å gi noe som du vet han blir glad for. Jeg lurer på om min skal få en ny tatovering - han har snakket om det så lenge nå :D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg ga tur til NY! Han ble veldig fornøyd!
bunadbrud Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Vi skal kjøpe hund. Får den nå om en måned, så det blir jo ikke morgengave i den forstand. Men vi ønsker heller dette Slik at om en måned tasser det en liten labrador valp rund her :D
Gjest jente 87 Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe en hjemmelaget kniv den dagen jeg skal gi morgengave. D er en mann i nærheten her hvor vi bor som lager kniver. så skaftet skal lages fra et tre i fra barndomshjemmet hans, også skal d inngraveres noe som betyr noe for oss sammen på knivbladet. Hvis han er glad i å fiske, trenger han jo en kniv. å da kan han tenke på deg når han bruker den:-)
AnetteR Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Slo til med klokke i 10 000 kroners klassen... Artig å gi noe han setter så stor pris på og vil bruke resten av livet. Veldig mange av mine venninner har gitt klokker. Men synes fiskestang var en god idè jeg, bare du selv eller noen du kjenner har kompetanse til å velge noe som er litt spesielt for han. Gutter pleier jo å bli veldig glad for slikt leketøy=)
Gir Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg har lyst til å spinke og spare og kjøpe motorsykkel til han. En brukt, ca 10 år gammel som han ønsker seg. Koster ca 50.000kr... Han er ikke storforlangene og hadde sikkert blitt fornøyd med et par fine sokker, men jeg kunne tenke meg å ta sats og kjøpe den og gi han den under middagen på bryllupet. Starte talen liksom, og så be han gå ut i garasjen og finne gaven sin. Men... det blir sikkert med tanken, ikke sikkert jeg klarer å spare så mye...
Markjordbær Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Jeg er student så kunne ikke bruke allverdens med tusenlapper på mannen min. Men endte med å gi ham en lommelerkei tinn som jeg fikk gravert Arne And på (han elsker ender, og spesielt tegneserien arne and). Vurderte egentlig å gi ham en stjerne (http://www.starregistry.com/)... eller rettere sagt oppkalle en stjerne etter ham. Evt to stjerner med felles tyngdefelt (dobbelstjerner); en oppkalt etter ham og en oppkalt etter meg http://www.starregistry.com/catalog/dspPro...0&sg=couple Men så ble det lerka... tenkte at stjernegreiene var mer sånn som jeg syntes var romantisk, men at han ville sette mer pris på lerka (han er fra før flittig bruker av den gamle lerka si)
AnetteR Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg er student så kunne ikke bruke allverdens med tusenlapper på mannen min. Men endte med å gi ham en lommelerkei tinn som jeg fikk gravert Arne And på (han elsker ender, og spesielt tegneserien arne and). Vurderte egentlig å gi ham en stjerne (http://www.starregistry.com/)... eller rettere sagt oppkalle en stjerne etter ham. Evt to stjerner med felles tyngdefelt (dobbelstjerner); en oppkalt etter ham og en oppkalt etter meg http://www.starregistry.com/catalog/dspPro...0&sg=couple Men så ble det lerka... tenkte at stjernegreiene var mer sånn som jeg syntes var romantisk, men at han ville sette mer pris på lerka (han er fra før flittig bruker av den gamle lerka si) Høres ikke helt ut som en gave en gutt hopper i taket for nei Typisk jentegave=) Synes lommelerka var god idè jeg. SOm jeg sa tidligere, det viktigste er at det er gjennomtenkt og personlig.
Nigo-san Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Nå er jo dette rent hypotetisk for min del, men tatt i betraktning to momenter 1) Man har nettopp blåst av en god del penger på bryllup 2) Det viktigste er å gi noe han blir virkelig glad for - så hadde jeg nok gjort det enkelt, og gitt mannen en blow job.
Gjest Kei Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Nå er jo dette rent hypotetisk for min del, men tatt i betraktning to momenter 1) Man har nettopp blåst av en god del penger på bryllup 2) Det viktigste er å gi noe han blir virkelig glad for - så hadde jeg nok gjort det enkelt, og gitt mannen en blow job. Ahaha, jeg klikket meg inn egentlig bare for å forselå en skikkelig god blowjob, men så kom du meg i forkjøpet Men seriøst, jeg kan ikke tenke meg noe bedre. Les litt om saken (Hot Sex er en personlig favoritt og har ett veldig godt avsnitt om temaet) for å få noen nye ideer, kjøp glidemiddel som prikker, varmer og/eller smaker godt, og virkelig gå inn for det. :D Mannen kommer til å skryte av deg til kompisene i årevis etterpå
Ciara Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Vi ga ingenting, av grunnene som Nigo nevnte. Derimot må jeg si at han ikke fikk noen blowjob heller. Vi var lettere fyllesyke, dødslitne og travelt opptatt av å pakke oss ut av hotellrommet. Han gir blanke i slike ting som morgengave, derimot skulle jeg gjerne hatt en diamantring. Hmpf.
øyenstikker Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Jeg ga ham aktfotografier av meg, satt i fint album med en fin hilsen i. Hadde også bilder av meg i brudeundertøyet. Han ble såå overrasket og rørt over at jeg hadde gjort dette, for det hadde ahn aldri trodd jeg skulle tørre. Han syns bildene var så fine at han gråt gitt Jeg fikk diamant øredobber:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå