miss_universum Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 (endret) Hei! Det er ikke lett å finne ut om jeg vil selge eller beholde kjolen min..Kunne trengt pengene, men så er det nostalgien da.. Og tanken på at om jeg får en datter, at hun kanskje kan få bruk for den.. Og den tar jo veldig stor plass i skapet... Hvordan tenker dere andre? Det er en veldig spesiell kjole (syns jeg da), så jeg tror ikke det skal bli så veldig vanskelig å selge den. Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 8. august 2008 av Veslejenta
Gjest Hanne gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Nydelig kjole! Jeg skal gifte meg mai neste år og vurderer å kjøpe brukt kjole. Hvilket merke er den? Og hvor er den kjøpt?
miss_universum Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Nydelig kjole! Jeg skal gifte meg mai neste år og vurderer å kjøpe brukt kjole. Hvilket merke er den? Og hvor er den kjøpt? Det er en Ginnis U191 , kjøpt på Cleopatra i Bergen.
Possibly Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg kommer til å selge min, hvis noen vil ha den. Jeg har ikke plass til den, kanskje blir den ødelagt hvis den skal oppbevares på et fuktig loft i 30 år, og moten har sikkert endret seg innen den tid det blir aktuelt for en eventuell datter å bruke den. Jeg har ikke så mange nostalgiske følelser knyttet til den. Jeg har uansett masse bilder, hvis jeg skulle bli i tvil om hvordan den så ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå