Gå til innhold

Ikeakatalogen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikeakatoalogen 2009 kommet. Skulle prøve å bestille men fikk opplyst at det ikke kunne gjøres. Noen som har bestilt. Noen linker?

Skrevet

Jeg tror det er litt tidlig ennå. Om et par uker skal du nok se at det går ann å bestille den.

Skrevet

ok.takk for svar. trodde jeg var helt utenfor viktige begivenheter nå etter ferien.

Skrevet

Mener å huske fra i fjor at det ikke er mulig å bestille før to uker etter den er utgitt. Regner med det er for at ikke folk skal bestille den for så å få dobbelt opp fordi den kommer som reklame like etterpå. Vi som ikke har reklame får vel bare smøre oss med tålmodighet så lenge... :)

Skrevet

Eller så får vi ta oss en tur på ikea ;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne få med meg den nye katalogen før slik og slik dato et år. Jeg tror de straffer oss som ikke vil ha postkassen full av reklame... :sukk:

Skrevet
Er ikeakatoalogen 2009 kommet. Skulle prøve å bestille men fikk opplyst at det ikke kunne gjøres. Noen som har bestilt. Noen linker?

Du kan lese den på nett?

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Heisann!

Jeg jobber i posten, og IKEA katalogen skal distribueres neste uke. Valgfritt når i uken budene tar den med, men krav om at den skal være ute før fredag.

Skrevet
Heisann!

Jeg jobber i posten, og IKEA katalogen skal distribueres neste uke. Valgfritt når i uken budene tar den med, men krav om at den skal være ute før fredag.

Får alle katalogen i postkassen, uansett hvor i landet man bor? Eller er det bare de som har Ikea i "nærområdet"?

Skrevet

woho! fikk min i posten idag :D

Skrevet

I følge boten Anna, kan man bestille ikea-katalogen på ikea sine nettsider fra den 26. august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...