Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er ikeakatoalogen 2009 kommet. Skulle prøve å bestille men fikk opplyst at det ikke kunne gjøres. Noen som har bestilt. Noen linker?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg tror det er litt tidlig ennå. Om et par uker skal du nok se at det går ann å bestille den.
Gjest ts Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 ok.takk for svar. trodde jeg var helt utenfor viktige begivenheter nå etter ferien.
KatteLatte Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Mener å huske fra i fjor at det ikke er mulig å bestille før to uker etter den er utgitt. Regner med det er for at ikke folk skal bestille den for så å få dobbelt opp fordi den kommer som reklame like etterpå. Vi som ikke har reklame får vel bare smøre oss med tålmodighet så lenge...
Humleblomst Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne få med meg den nye katalogen før slik og slik dato et år. Jeg tror de straffer oss som ikke vil ha postkassen full av reklame...
Tropehus Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Er ikeakatoalogen 2009 kommet. Skulle prøve å bestille men fikk opplyst at det ikke kunne gjøres. Noen som har bestilt. Noen linker? Du kan lese den på nett?
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Heisann! Jeg jobber i posten, og IKEA katalogen skal distribueres neste uke. Valgfritt når i uken budene tar den med, men krav om at den skal være ute før fredag.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Heisann! Jeg jobber i posten, og IKEA katalogen skal distribueres neste uke. Valgfritt når i uken budene tar den med, men krav om at den skal være ute før fredag. Får alle katalogen i postkassen, uansett hvor i landet man bor? Eller er det bare de som har Ikea i "nærområdet"?
Nausicaä Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 I følge boten Anna, kan man bestille ikea-katalogen på ikea sine nettsider fra den 26. august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå