Cuba Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg har i det siste fått en del mailer fra kjente mailadresser, antakeligvis hentet fra msn-listen min. Ser bare at det står "god_dag" i emnefeltet, men har bare slettet disse mailene uten å åpne dem. Noen fler som har fått disse og vet hva det er?
Lissi Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har i det siste fått en del mailer fra kjente mailadresser, antakeligvis hentet fra msn-listen min. Ser bare at det står "god_dag" i emnefeltet, men har bare slettet disse mailene uten å åpne dem. Noen fler som har fått disse og vet hva det er? Ja er virus. Har fått de hvor det står Hello også. Bare slett i vei;)
Wildy Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Har fått i bøtter og spann av de jeg å, slett i vei!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Har fått i bøtter og spann av de jeg å, slett i vei! Jeg har også fått slik, men har åpnet disse. I tillegg har jeg sendt de i retur til de jeg fikk de av, for å gjøre dem oppmerksom på at de blir sendt fra deres adresse. Kan jeg ha fått virus på min maskin da? Evt. på min mail? Tenkte det var bare avsender som hadde virus....
Gjest 14455F Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg har også fått slik, men har åpnet disse. I tillegg har jeg sendt de i retur til de jeg fikk de av, for å gjøre dem oppmerksom på at de blir sendt fra deres adresse. Kan jeg ha fått virus på min maskin da? Evt. på min mail? Tenkte det var bare avsender som hadde virus.... Virus kan fake avsender, dvs viruset plukker en tilfeldig adresse blant kontaktene dine, og setter den som avsender. Så du har ikke bare utsatt deg selv for viruset, men du kan ha sendt det videre til uskyldige. Bra jobba!
Morgan Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Alle får sånne for tiden,det er en orm som angriper kontakt listen hos MSN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå