Gjest Slipsmann Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Nesten over alt hvor jeg ferdes henger kvinner nærmest etter meg som slips. Det er meget hyggellig å være attraktiv hos det motsatte kjønn, men dette blir ofte en belastning for min kjære utkårede. Hva gjør jeg for å bli mindre attraktiv hos dere kvinner samtidig som min utkårede ikke mister lysten på meg?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Du slutter å kommunisere nonverbalt at du er åpen for forslag. Du kan si hva du vil, at du er ensin kjæreste, forlovede eller ektemann, men om alle andre signaler du sender ut går på at du er en søkende, vil du få respons på dette, uansett påstått status. Jeg mener ikke å si at du gjør dette bevisst, men tror det er noe du bør tenke over.
Lissi Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Haha... luksusproblem. Bare vær høflig og avvisende så går det bra;)
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Og Zaratustra fløy over dalen og kikket ned på menneskene; deres problemer var så små og deres lidelse så liten......
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hadde jeg vært dama di hadde jeg heller vært stolt over at du er så attraktiv.
Humleblomst Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Du slutter å kommunisere nonverbalt at du er åpen for forslag. Du kan si hva du vil, at du er ensin kjæreste, forlovede eller ektemann, men om alle andre signaler du sender ut går på at du er en søkende, vil du få respons på dette, uansett påstått status. Jeg mener ikke å si at du gjør dette bevisst, men tror det er noe du bør tenke over. Jeg signerer denne, det er veldig sansynlig at det er noe slikt som er problemet. Ikke at du nødvendigvis gjør det med vilje, men har du tenkt over hvordan du oppfører deg mot disse slipskvinnene? Og ikke minst, har du sett etter hvordan menn som mestrer disse situasjonene faktisk gjør det? Kroppsspråk har veldig mye mer å si i en slik situasjon enn ordene som kommer ut av munnen din. Ordene som kommer stotrende ut av munnen din om at du "eegentlig har kjæreste, så..." har dessverre den motsatte effekt på en del single kvinner hvis du fortsatt flørter og viser interesse med kroppsspråket. Da blir du bare enda mer spennende! Ellers kan jeg vel si at mange kvinner fort mister en hver form for slik interesse hvis en mann bare sitter og snakker om de positive sidene ved kjæresten sin høyt og lavt og på alle måter. Kanskje verdt et forsøk? Men da må du virkelig gå inn for det, hvis ikke kan det være det samme. Og det nytter ikke om du sitter med hånden på låret eller leker med håret til denne fremmede kvinnen samtidig. Men om du klarer det, mister du jo isåfall alt smigeret fra disse slipskvinnene også. Er du sikker på at du vil tåle at fanklubben din mister interessen? Du kan nok ikke få i både pose og sekk...
Gjest Slipsmann Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 OK, så da bør jeg forsøke å undertrykke noen av de ubevisste signalene jeg muligens sender ut til jenter? Hvilke signaler bør jeg tenke ekstra mye på at jeg ikke sender ut? Går det på blikk og bevegelse? bør jeg kle meg i klær som matcher dårlig? Bør jeg bli mindre flink med hygienen og la vær å barbere meg og heller se halvskjeggete ut? Dette er svært hyggelig for meg på mange måter, men jeg har jo respekt for min utkårede. Det er jo derfor hun er utkåret. Jeg kan gjerne se ut som et dass hvis det gjør henne lykkelig.
Humleblomst Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 OK, så da bør jeg forsøke å undertrykke noen av de ubevisste signalene jeg muligens sender ut til jenter? Hvilke signaler bør jeg tenke ekstra mye på at jeg ikke sender ut? Går det på blikk og bevegelse? bør jeg kle meg i klær som matcher dårlig? Bør jeg bli mindre flink med hygienen og la vær å barbere meg og heller se halvskjeggete ut? Dette er svært hyggelig for meg på mange måter, men jeg har jo respekt for min utkårede. Det er jo derfor hun er utkåret. Jeg kan gjerne se ut som et dass hvis det gjør henne lykkelig. Det uthevete her vil nok gå mer utover din utkårede enn slipskvinnene. Det i kursiv vil kunne ha det motsatte av ønsket effekt, kvinner som går etter opptatte menn er gjerne også etter "badboys", hvis du ser parallellen... Det handler nok mest om blikk og bevegelser. Hvis du heller går til kjæresten din/kameratene dine istedenfor å stå og snakke med slipskvinner, vil det være et tydelig signal. Holder du fokusen i samtalen med de du kjenner og svarer slipskvinner med enstavelsesord og korte setninger vil nok det også hjelpe. Er du alene når slipskvinnen kaster seg over deg er det bare å si at du skal være et annet sted eller må gjøre noe annet og at du har det litt travel, og så gå. Men da må du jo også gå, selvfølgelig. Hvis du står og kler av kvinnen med blikket etter at du har sagt at du ikke er interessert og heller ønsker å være et annet sted, er det jo selvsagt at hun ikke tror på deg. Ellers liker "ingen" kvinner det når fremmede, tiltrekkende menn fester blikket på noe annet enn dem når de snakker, eller at mannen venter lenge mellom hver gang de gir respons og viser at de har hørt etter. Da føler vi kvinner oss oversett og ubetydelige. :gjeiper: Jeg setter ting litt på spissen i denne tråden, for å få deg til å forstå. Jeg skjønner at du har et problem, og ønsker bare å hjelpe.
Duplex Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Du slutter å kommunisere nonverbalt at du er åpen for forslag. Du kan si hva du vil, at du er ensin kjæreste, forlovede eller ektemann, men om alle andre signaler du sender ut går på at du er en søkende, vil du få respons på dette, uansett påstått status. Jeg mener ikke å si at du gjør dette bevisst, men tror det er noe du bør tenke over. Dette var utloggede meg. OK, så da bør jeg forsøke å undertrykke noen av de ubevisste signalene jeg muligens sender ut til jenter? Hvilke signaler bør jeg tenke ekstra mye på at jeg ikke sender ut? Går det på blikk og bevegelse? bør jeg kle meg i klær som matcher dårlig? Bør jeg bli mindre flink med hygienen og la vær å barbere meg og heller se halvskjeggete ut? Dette er svært hyggelig for meg på mange måter, men jeg har jo respekt for min utkårede. Det er jo derfor hun er utkåret. Jeg kan gjerne se ut som et dass hvis det gjør henne lykkelig. Hva slags signaler du sender tror jeg du vet best selv, uten å ha sett deg blir det umulig å vurdere hvilke områder du bør jenke ned på. Å se ut som en dass er neppe svaret for noen, men ironien var fin Hva med å snakke åpent med din kjære når hun reagerer, og kanskje innføre litt humor i samme slengen? At hun kanskje er kretsmester i å finne seg en lekker råtass som andre sikler etter kan da umulig være så tragisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå