MiniMjau Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Var hos frisøren på tirsdag og ble veldig fin på håret. Klipte og lysfarget det. MEN i går så merket jeg noen små "klumper" i hårbunnen og pirket de bort og tenkte det bare var produkt-rester.... Idag så var klumpene større og min samboer kikket på de og sa at det var BRANNSÅR!! På størrelse med 5'er-mynter!!! Kan jeg kreve pengene tilbake? Jeg er jo blitt fornøyd med sveisen da.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ja, jeg ville absolutt gått tilbake til frisøren og sagt at selv om frisyren ble fin, så var jeg ikke like fornøyd med å få brannsår, og spurt hvordan de vil kompensere for skaden. Jeg ville bedt dem foreslå en kompensasjon før jeg hadde krevd pengene tilbake, for det kan jo hende de synes det er rimelig med en bedre kompensasjon enn du har tenkt å be om - så kunne du heller slått knyttneven i bordet og krevd pengene tilbake om de hadde foreslått noe mindre
Rosalie Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Brannsår eller allergisk reaksjon? Utarter seg forbausende likt på huden...
MiniMjau Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 De bør jo spørre om jeg vet jeg er allergisk eller teste det på huden min først? Skal ned og klage ihvertfall.
Rosalie Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 1) Du hadde neppe valgt å lysfarge hvis du visste du var allergisk 2) Allergitest tar 24 timer. Man tar da litt av hårfargen på huden og dersom man ikke har fått utslett etter 24 timer reagerer man ikke på fargen. Frisørsalongene burde nok gjort det. Men tenk om de skulle gjort det på alle fargekundene sine - da hadde det blitt en del dyrere å farge håret hos frisør Men klag - du har ingenting å tape!
Lofotdorsken Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Ja, du bør absolutt dra tilbake dit - jo før jo betre. Frisøren vert sikkert berre glad for at du viser det, så det kan unngås i framtid. I tillegg veit dei sikkert kva du må gjere for å hele huden. Pluss: det kan jo hende at du får gratis hårprodukt/time som plaster på såret! :gjeiper:
Gjest Gaby Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Vil tro det er en allergisk reaksjon fremfor brannsår, da hadde det nok gjort ganske vondt! Håper at det kommer noe godt utav dette da!
Yummy_Mummy Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Allergitest tar 24 timer. Man tar da litt av hårfargen på huden og dersom man ikke har fått utslett etter 24 timer reagerer man ikke på fargen. Det stemmer desverre ikke alltid. Jeg slår aldri ut når jeg tester hårfjerningsmidler. Når jeg har fjernet håret derimot...
MiniMjau Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Fikk tilbake pengene for fargen! Og en flaske med hårkur. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå