Gjest Lacuna Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 (endret) ...jeg er forvirret. Pga. klissete solkrem har jeg begynt å bruke et finishing pudder som primer før mineralfoundationen, og det har fungert utmerket, men nå må jeg kjøpe en fullstørrelse. Hittil har jeg brukt Angels' Wings fra Signature Minerals, men siden det ikke er noe annet som frister meg derfra, vurderer jeg ett av pudderne fra EDM. Spørsmålet er bare hvilket? Jeg har tørr, fuktfattig og litt sensitiv hud, og tåler tydeligvis ikke bismuthen i ID Mineral Veil lenger, for den svir på huden. Noen tips? Jeg bruker foundation fra UgloGirl, men pudderet derfra likte jeg ikke noe særlig (grovt i konsistens, og dyrt). Endret 7. august 2008 av Lacuna
tante fiolett Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg kjøpte produkter fra EM tidligere i sommer. Har tidligere brukt ID Mineral Veil som jeg var veldig fornøyd med, men måtte liksom prøve noe nytt... (Forresten mener jeg at Mineral Veil ikke inneholder bismuth, selv om foundation fra ID gjør det..) Bestilte Tinted Silk og Natural Reflections Golden Tan. Tinted Silk var veldig grovt i konsistensen, nesten litt "sandaktig". Ble ok på huden, men jeg synes absolutt ikke det mattet så godt ned på Mineral Veil. Så om du syntes pudderet fra Uglogirl var for grovt, er det godt mulig du ikke liker dette noe særlig. Natural Reflections var mye finere i konsistensen. Dette hadde litt (svakt) skimmer i seg. Det så fint ut på huden, men i likhet med Tinted Silk, ga dette et mindre matt resultat i forhold til MV, og holdbarheten var heller ikke like bra som mV. Så jeg gikk tilbake og bestilte MV på Ebay forrige uke...
Gjest Lacuna Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Huff, det er litt hit-and-miss, og det er dumt at jeg ikke tåler mineral veil lenger, hva enn den inneholder som gjør at det svir. Kanskje jeg like godt skal bestille Angels' Wings? Den vet jeg i det minste at fungerer, selv om det føles litt idiotisk å bare bestille ett produkt fra merket.
tante fiolett Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jane Iredale har noe som heter "Amazing Matte Loose Powder". Kanskje verdt et forsøk? Har hørt mye bra omm disse produktene, og venter nå spent på ny JI rouge fra Ebay! Glo Minerals har også tilsvarende (men kun i presset utgave)
Gjest StockDama Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Bare en liten notis. Ikke bestill silk dust, med mindre du vil ha et hint av gult i ansiktet.. ble veldig skuffa over den selv.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 kan du ikke bare bestille noen prøver og se hva du liker best? er ikke akkurat dyrt på EM.com..
Gjest Lacuna Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg fikk noen prøver fra EDM i dag, og blant dem Silk Reflections i Fair, som jeg hadde glemt at jeg hadde slengt med. Vel, nå får jeg se hvordan den fungerer, i hvertfall. I tillegg bestilte jeg en liten størrelse av Pearlfecting Powder fra Lumiere.
Gjest *lucky* Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Er ikke Kissme sitt "veil pudder ganske bra? Har ihvertfall lest endel positivt om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå