gizmoo Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Syns det er kjempesmart med mascara som kun går av i varmt vann.... men har kun prøvd den til loreal. Jeg har øyevipper som "stanger" for de er ganske oppoverbøyd, så når jeg bruker vanlig maskara etterlater den seg alltid merker utover dagen.....Liker ikke vannfast heller, så.. Noen som har erfaringer med Kanebo 38?
Gjest Marillia Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg likte ikke denne mascaraen, jeg synes den var litt vanskelig å få av, samt at den drysser litt. Mener at jeg er av fåtallet som IKKE liker denne mascaraen, ut ifra en tråd her tidligere Jeg har med stort hell brukt en tårefast mascara fra Clarins, denne kan jeg til og med trene med uten at den renner.
Gjest Magica de Spell Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Har brukt den mascaraen i minst ti år, synes den er helt glimrende. Sitter på under trening og i regnvær. Og jeg synes den drysser veldig lite, men jeg bruker den "vanlige" 38 graders-masacaren, ikke den som forlenger vippene. Vet mange synes den er litt kjip å få av, og at det ekkelt å måtte "dra av " mascaraen. Kun en vanesak. Men vær påpasselig med å bruke rikelig med varmt vann, kan bli litt tøft for øyenvippene om mascaraen ikke er mykgjort tilstrekkelig før man drar den av.
mari Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg er super fornøyd med denne mascaraen! Glemte den desverre i sikkerhetskontrollen da jeg var ute å reiste forleden dag, men skal ut å reise igjen i morgen, så da kjøper jeg den helt sikkert på taxfreen:) Syns ikke det er noe problem å få av. Den sitter perfekt under trening og har ikke opplevd at den drysser!
gizmoo Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Takker for svar Men forlenger den øyevippene noe særlig? Er helt avhengig av den røde loreal sin med hvit mascara først og svart oppå. Vet at det er mange som ikke liker denne heller....Er vant til å "dra av" mascaraen for det må man gjøre med den også. Pleier å fjerne den i dusjen med masse varmt vann. Tror jeg satser på Kanebo sin når jeg skal på ferie neste uke.....
Gjest Magica de Spell Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Takker for svar Men forlenger den øyevippene noe særlig? Er helt avhengig av den røde loreal sin med hvit mascara først og svart oppå. Vet at det er mange som ikke liker denne heller....Er vant til å "dra av" mascaraen for det må man gjøre med den også. Pleier å fjerne den i dusjen med masse varmt vann. Tror jeg satser på Kanebo sin når jeg skal på ferie neste uke..... Den finnes i to utgaver - en "normal" og en som er vippeforlengende. Men synes den vanlige forlenger mer enn andre vanlige mascaraer.
lille katt Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg er også kjempefornøyd med Kanebo sin, til tross for at jeg synes den drysser lett. Skal ærlig innrømme at jeg sjelden bytter merke da, så jeg er en vanegris. Liker at jeg slipper produkter for å fjerne maskaren, trenger bare varmt vann. Men hva er det som gjør at en mascara drysser, noen som kan forklare det? Lurer jo ihvertfall på hvorfor Kanebo sin drysser på meg, mens andre ikke har det problemet.... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå