Regndråpe Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Huff a meg. Dette er litt flaut å spørre om uten å være anonym, men jeg har funnet ut at jeg har ryggrad nok til å stille dette spørsmålet som Regndråpe. Jeg tror rett og slett jeg har for stor seksualdrift! Jeg bare MÅ ha sex hver dag. Og vi har det så og si hver dag. Men jeg blir grinete hvis jeg ikke får det en dag. Bortskjemt og kravstor, jeg vet det. Vær så snill å ikke døm meg. Jeg tror rett og slett at jeg er avhengig? Jeg vil helst ha sex flere ganger om dagen, men det vet jeg at jeg ikke kan få. Kanskje litt små nymfoman? Stakkars samboeren min føler at han ikke strekker til. Men hva skal jeg gjøre da? Er det noe jeg kan gjøre for å få mindre seksualdrift liksom? Noen andre som har det slik? Dette var litt flaut kjenner jeg Jaja!
Nienna Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 "Close your eyes and think of england" Men nei, for å være seriøs. Det er jo mulig at det er noe kroppslig "feil" med deg, en overproduksjon av et hormon eller et eller annet. Kan alltids spørre legen din. En bekjent av meg hadde diagnosen hyperseksualitet, eller noe i den duren, det var så vidt meg bekjent en psykologisk diagnose, er vel mullig at du har det samme, uten at jeg skal prøve å skremme deg, eller noe.
Regndråpe Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 (endret) Close your eyes and think of England! Jaurå! Eller... "Isopor isopor isopor..." Men. Fra spøk til alvor. Jeg er ikke konstant kåt heller skjønner du. På en måte. Jeg har bare lyst på han. Eller, jeg vet ikke. Dette blir dumt. Jeg kjenner det ikke sååååå godt på kroppen. Det er mest i tankene. Kanskje en konstant lengsel etter nærhet? Jeg vet ikke helt jeg. Kanskje det er det at jeg tenker på hvor utrolig deilig jeg har det når vi har sex, så jeg trenger det. Nei, jeg vet ikke. Det er jo ikke helt ekstremt heller da. Første innlegget mitt uttrykte kanskje det. Men jeg har egentlig ingen vanskeligheter med det. Og det kunne aldri falt meg inn å vært utro, sånn som mange av det ordentlig nymfomane er når f.eks. partneren er bortreist og de ikke får sex på en uke. Nei, det er ikke meg. Men jeg kjenner jeg blir litt grinete, også føler jeg meg litt tom liksom. Det er noe som mangler. Jeg er egentlig veldig heldig som har en kjæreste som tenner meg så utrolig mye Hmmm.... Ble dette veldig kaotisk og rart? Endret 7. august 2008 av Regndråpe
Nienna Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Forstår utrolig godt hva du mener, nå. Jeg går rundt og har omtrent konstant lyst på typen, enten jeg er kåt eller ikke. Og når det er typens "skyld" at vi går rundt sånn så er det vel bare noe vi må leve med.
Regndråpe Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Japp! Vi får anse oss selv som to heldige jenter! Og gutta våre er like heldige egentlig, som har damer som er veldig glade i sex! Er ikke alle jenter som er det faktisk
Gjest Frustrato Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Er det smittsomt? Kan du besøke kona mi? ))
Regndråpe Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Hehe. Tviler på at det er smittsomt. Men jeg tror jeg har en fornøyd samboer da
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Hei. Jeg kjenner meg igjen på det du skriver.... desverre litt alt for godt. Har ikke alltid hatt det slik. Det er spesielt de siste årene. Samboeren burde vært glad ( sånn ifølge mine forståelser av mannfolk generelt), men han har en fysisk anstrengende jobb. Så dermed har vi kanskje ( hvis jeg er heldig ) sex en gang i uken. Jeg har måtte ty til andre hjelpemidler, selv om ikke det er det samme. Så vet jeg ikke hva annet jeg kan gjøre. Tenker litt på om det kan ha en sammenheng med den biologiske klokken, instinkt og ur lignende greier
Gjest Frustrert Gjest Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Utrolig merkelig hvor forskjellig ustyrt dere kvinner er. Min kjære har null, og da mener jeg null sexlyst. Går nå på min 3måned uten sex. Og jeg er en person som har behov for sex hver dag. Det går meg såpass på nærvenen nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det å bli avvist gang på gang tærer på forholdet og min personlighet. -Er det rart enkelte er utro?
Gjest StockDama Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Utrolig merkelig hvor forskjellig ustyrt dere kvinner er. Min kjære har null, og da mener jeg null sexlyst. Går nå på min 3måned uten sex. Og jeg er en person som har behov for sex hver dag. Det går meg såpass på nærvenen nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det å bli avvist gang på gang tærer på forholdet og min personlighet. -Er det rart enkelte er utro? Har du snakka med tøtta om hvorfor? Er hun villig til å jobbe med det? Hvis hun nekter ville jeg vurdert å diskutere åpent forhold, for utroskap kan ikke unnskyldes for noe.. men total sexnekt uten grunn er ikke noe bedre det heller.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Har du snakka med tøtta om hvorfor? Er hun villig til å jobbe med det? Hvis hun nekter ville jeg vurdert å diskutere åpent forhold, for utroskap kan ikke unnskyldes for noe.. men total sexnekt uten grunn er ikke noe bedre det heller. Hahahaha, der er ikke tvil om hvor i landet du er fra, i alle fall :D ..."tøtta"....
Gjest StockDama Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Hahahaha, der er ikke tvil om hvor i landet du er fra, i alle fall :D ..."tøtta".... Hvor da? =p
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Vi har snakket om det gang på gang. Ingenting skjer, og jeg forstår henne ikke akrautt på det området. Hun forstår problemet mitt, aner ikke hvorforfor lysten hennes ikke er der. For hun elsker sexen når vi kommer igang. Vi bestemmer oss for å jobbe med det, og ukene går. Men hva skal jeg gjøre? Jeg elsker henne, føler det er jenta jeg kunne levd livet med. Utenom på akrautt dette punktet... Vi har ennå ikke runnet året i forholdet, og av andres erfaringer, vet jeg at sexlivet ikke er noe som pleier å ta seg opp med åra. Jeg vet også det at jeg ikke klarer å leve i ett forhold uten sex. Kan det forsvare det å være utro? Kan man dumpe sin store kjærlighet, samt snu hele livet på hodet (bokstavlig talt) fordi man ikke får sex? Er det ikke ta bedre at begge kan leve lykkelig med en liten elsker på sidelinjen?
Gjest StockDama Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 Til og med ikke det forsvarer utroskap... Men kan skjønne at du plages, skjønner det godt. Har dere vurdert parterapi? evt gå til en sexekspert? Hvis du mener dette forholdet er noe som kan holde, så burde dere to ta tak i problemet.
Regndråpe Skrevet 9. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2008 Oi. Det var trist å høre, frustrert gjest. Jeg har sagt klart ifra om at et oppegående og velfungerende sexliv er essensielt i et forhold for meg. Og det er han også veldig glad for. Vi har en veldig åpen kommunikasjon om hva vi begge ønsker, og vi klikker egentlig helt på det seksuelle plan. Det er jeg fryktelig glad for. Det øker i hvertfall livskvaliteten min. Men jeg har lest, og hørt om damer som ikke har så mye sexlyst. Flere av venninnene mine har det sånn. Og jeg forstår jo dem også. Folk er veldig forskjellige på det området. Men du bør jo, som Stockdama sier, prøve å få kommunisere dypere om dette? Kanskje sexekspert eller parterapi er en idè? Kommuniserer dere bra til vanlig i forholdet da? Prøv å sette deg ned ved siden av henne når du er kåt, be henne kjenne på deg. Også kan du si: "Kjenner du hvor kåt jeg er på deg? Det er fordi du er så utrolig vakker og sexy!" Også gir du henne et vorspiel hun ikke glemmer på en stund Kanskje det vekker appetitten? Ikke vet jeg hva hun liker, men dere bør i allefall prate sammen med dette. For det er åpenbart at du ikke trives med det sånn som dere har det nå! til deg!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 For å si det slik Regndråpe, Jeg hadde ødelagt deg flere ganger om dagen sju dager i uken. Damer skal _aldri_ gå i et forhold horny og ikke få seg en to meter.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #17 Skrevet 10. august 2008 Spørsmålet var jo om flere kvinner har det som Regndråpe. Og svaret er JA. Og det er faktisk ingen verdens ting i veien med oss. Hvem ville vel ha mistenkeliggjort en mann bare fordi han ville ha sex hver dag? Sex er deilig! Jo mer, jo bedre.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #18 Skrevet 10. august 2008 Du er ikke den eneste som har det slik ts. Jeg har hatt det slik helt siden jeg debuterte seksuellt. Jeg kan ha sex hver dag, flere ganger om dagen. Jeg har et mye større behov enn min mann og jeg "lider" hver dag fordi jeg ikke "får" nok sex. Men grunnen til at jeg vil ha sex er ikke alltid fordi jeg er veldig kåt. Det handler om nærhet og det å føle meg ønsket og begjært. Jeg har en tomhet i meg som sex minsker og dager og uker uten sex får denne tomme følelsen til å vokse. Det er rett og slett min dårlige selvtillit og selvfølelse som har godt av sex, for da kjenner jeg meg bedre. Har liksom fått påfyll... Slik tror jeg det er med mange som er umettelige når det gjelder sex. Sex blir en måte å føle seg attraktiv, ønsket og begjært på. Jeg er litt ekstrem siden jeg ikke får noe som helst fysisk utbytte av sex, kun psykisk. Så orgasme er aldri grunnen til at jeg vil ha sex, det skjer aldri, jeg vil ha sex fordi jeg elsker at min mann vil ha meg. Det er vanvittig slitsomt å ha det slik.
Regndråpe Skrevet 10. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. august 2008 Siste gjest har veldig mange gode poeng. Jeg føler veldig mye av det samme. Men jeg synes ikke det er såå slitsomt da. Det er ok. Hver dag er bra nok for meg. Og jeg tåler selvfølgelig å bli avvist innimellom, hvis han f.eks er stuuuuptrøtt. Men herregud, jeg skal ikke klage. Jeg og samboeren er ganske like. Men det jeg absolutt ikke liker er det samme som en annen gjest her skriver, at han viser "mistillit" når han f.eks er borte med jobben. Han vet at jeg har stor seksualdrift, og jeg har ett behov for sex. Så han er redd for at jeg skal være utro. Det vil si, jeg tror egentlig ikke han er redd for det. Men han sier det, og det irriterer meg.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #20 Skrevet 10. august 2008 Siste gjest har veldig mange gode poeng. Jeg føler veldig mye av det samme. Men jeg synes ikke det er såå slitsomt da. Det er ok. Hver dag er bra nok for meg. Og jeg tåler selvfølgelig å bli avvist innimellom, hvis han f.eks er stuuuuptrøtt. Hadde jeg hatt sex hver dag så hadde det ikke vært så slitsomt. Du er heldig. Jeg har sex max en gang i uken og det kan gå flere uker mellom hver gang. Rekorden er 8 uker, tror jeg. Ikke bra når jeg i utgangspunktet sliter psykisk og sex er noe jeg behøver for å bevare roen. Men sexlysten lar seg ikke tvinge og ved å bli urolig, irritert til og med spydig når sex lar vente på seg, ja da blir min mann veldig lite sugen på sex og tiden går... En vond spiral det der. Det er jo også en snål tanke at jeg ikke tenner på tanken på min mann men på at min mann tenner på tanken av meg. Når jeg har slike perioder, som nå, så blir tanken på sex veldig stor. Jeg tenker på det hele dagen, drømmer om sex om natten og jeg kunne egentlig tenkt meg å hoppe på hvilken som helst attraktiv mann som var tilgjengelig.Tankene løper helt løpsk. Jeg kommer ikke til å være utro, så jeg bare drømmer. Men det er slitsomt ja. Maniske tanker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå