Gå til innhold

Gift eller ikke?

Gjest Gjest_Mille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mille_*

Traff en kollega fra en annen avdeling på et seminar og første dagen før vi ble kjent hadde han ring på fingeren. Da vi ble kjent og var ute og spiste sammen (flere kollegaer) sørget han flere ganger for å poengtere at han var alene, uten å si i klare ord. Vi fant tonen, og klinte litt og hang sammen de andre dagene og kveldene. Det jeg syns er litt mystisk er at fra dag 2 på seminaret var ringen av og slik forble det resten av tiden vi var sammen. Vi bor på forskjellige steder og vi snakker vi om å treffes igjen. Han høres på ingen måte opptatt ut i det han sier og jeg har ikke turt å spørre direkte.

Så jeg lurer på om det normalt å gå med ring dersom man f.eks er nettopp ferdig med et ekteskap/forlovelse? Er det ikke rart at han tar av ringen i full offentlighet? Det vil jo sikkert noe de andre kollegaene som kjenner han bedre også legge merke til. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han tok den av i håp om at ikke skulle ha sett den 1.kvelden? Eller at det ikke er en giftering,men rett å slett en vanlig ring-ja,det finnes faktisk menn som bruker ring på fingrene uten at di er gifte...Du må nesten bare spørre ham rett ut,svaret finner du ikke her på Kg,ser ikke helt probleme med å spørre om sånt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...