Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Britney Spears har visst slanket seg igjen og blitt fin (kilde: Se og Hør) og det kan jo bildene vise også. Men i teksten sto det at hun veier nå 55 kg og er 166 cm høy. På bildene ser hun veldig slank ut. Men den vekten høres ikke så veldig slankt ut...? Kanskej hun veier mindre da? Linken er fra 2006, men hun slanket seg visst da også og ble "tynn igjen", så den kan sikkert gjelde for 2008 også. Hva synes derem, er hun slank eller tynn? Hva er dietten og hvor mye trener hun, tre ganger i uken? http://www.chinadaily.com.cn/entertainment...tent_711852.htm
Rosalie Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Syns den vekta høres veldig slank ut, jeg, med den høyden.
Amalie_85 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 TS, hva forbinner du da med slank? Jeg er 4 cm lavere enn britney og veier 10 kg mer (sånn ca) og ser da ikke tykkere ut enn henne. Hva er i så fall slank? Må da si at jeg føler meg slank og fin
Amalie_85 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Muskler veier mer enn fett Sant nok, men jeg tror det er mer muskler på Britney enn det er på meg
Rosalie Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Til spørsmålet om hva hun spiser og hvor mye hun trener: Jeg antar at hun lever på low carb-kosthold og at hun trener minimum ei økt om dagen.
Wildy Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Den vekten og høyden høres veldig slank ut, ja. Hvor lite må en kvinne veie før det blir "slankt" nok?
Gjest Magica de Spell Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Vekt og høyde sier generelt lite om hvordan kroppssammensetningen til en person er. Man kan godt veie 55 kg og være 166 høy og være helt deffet og ha lav fettprosent. Ikke umulig å være dvask med den vekten heller hvis man stiller veldig svakt i muskelklassen. For en sammenligning sjekk høyde/vekt på de norske håndballjentene. Veltrente jenter, og de fleste veier "mye" i forhold til sin høyde, men tror ikke så mange vil påstå at noen av de jentene er feite.
Gjest Lacuna Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 (endret) I tillegg til at muskler har større tetthet, og ergo veier mer enn tilsvarende volum fettvev, spiller beinbygningen også en rolle. Det kreves mindre for å "fylle ut" en spinkel ramme enn en bredere, og slikt er det vanskelig å bedømme ut fra bilder. Hvorfor er tallene så viktige i seg selv, egentlig? :klø: Endret 7. august 2008 av Lacuna
Gjest kona Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Den vekten og høyden høres veldig slank ut, ja. Hvor lite må en kvinne veie før det blir "slankt" nok? 39-45 kg antar jeg.... Det er har blitt en annen norm for slank nå enn tidligere virker det som, ikke rart kvinner får komplekser.
yoga Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Britney har i følge den oppgitte høyde og vekt en BMI på 20,0.. Så med den BMI`en tatt i betraktning, så er ho veldig slank
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Er selv 166 og veier ca 55 kg. Men jeg synes selv at jeg ser slankere ut enn Britney (slik hun er på de nye bildene rundt omkring)..men så er jeg mye muskler også da... Benbygning, muskelmasse og fettprosent har faktisk mye å si...
Gjest *Mim* Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Jeg bryr meg filla om hva Britney veier.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 45 kilo er vel anoreksi?! Nei, det er mange måter å veie 45 kg på. Det er som å si at alle bønder spiser bønner fordi noen bønder spiser bønner.
Gjest Peachbud Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 På bildet du linker til ser 166/55 kg riktig ut.
Gjest Nishiki Skrevet 8. august 2008 #17 Skrevet 8. august 2008 Jeg er 163 høy og når jeg veier 55 kg er jeg ganske så tynn, så jeg synes det ser veldig riktig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå