Bex Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei. Jeg må bare tipse om Baggu bærenettene. Du ser dem her: http://www.baggubag.com/ De er veldig praktiske, slitesterke og fine Men, i Norge er de veldig dyre. Tror de koster rundt 120 kr på Shoe Lounge og sånn. Bestiller du via http://www.baggubag.no koster det 600 kr for 6. Men kjøper du fra USA, betaler du i dollar, og prisen er lavere. Du får faktisk 6 stk for 38 dollar, ca 190. Akkurat under toll-grensen. Også koster det litt i frakt. Men er uansett masse å spare! Disse er supre som gaver, til venner og deg selv Sånn, da har jeg tipset om det
Gjest Takker :) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Takk for tipset! Jeg digger handlebagger, man skal være miljøbevisst i disse dager. Jeg har kjøpt Envirosax baggen, og den er så slitesterk! Har den alltid med meg når jeg skal handle. Husker ikke link. Skal lete litt...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Takk for tipset! Jeg digger handlebagger, man skal være miljøbevisst i disse dager. Jeg har kjøpt Envirosax baggen, og den er så slitesterk! Har den alltid med meg når jeg skal handle. Husker ikke link. Skal lete litt... Jeg vurderer å kjøpe, men er usikker på hvem jeg ska velge, hvem syns du er finest?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg digger Envirosax. Hadde en raid der jeg kjøpte 3 nett til meg, 3 til mannen og 2 til hver av ungene. Er kjempefornøyd, og har faktisk nesten ikke tatt i en plastpose på flere uker nå... Jeg bestilte her
Bex Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Jeg ble faktisk veldig fornøyd med alle 6 fargene jeg valgte. Har kjøpt noen i "guttefarger" og noen til jentene... Men kunne godt hatt alle selv. Berry: varm rødfarge Deep Ocean: dyp blå, kanskje man kan si midnattsblå...? Periwinkle: lys lilla, lavendel nesten. Min favoritt... Peacock: mørk turkis, nesten petroleumsblå. Også veldig lekker! Black: sier seg selv. Men er nok den eneste pappa vil ha... Purple: mørk fiolett. Den fargen det kommer mye av til høsten. Er fornøyd med alle, jeg
Bex Skrevet 7. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2008 De envirosax-nettene var forresten veldig fine også. Men det ser ikke ut som de kan henges på skuldra? Kan de det?? Liker å ha små, lure venninnegaver liggende
Gjest Første Envirosax gjest :) Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 De envirosax-nettene var forresten veldig fine også. Men det ser ikke ut som de kan henges på skuldra? Kan de det?? Liker å ha små, lure venninnegaver liggende Ja, det kan man :D
Gjest Lille meg! Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Jeg vurderer å kjøpe, men er usikker på hvem jeg ska velge, hvem syns du er finest? Jeg digger Envirosax best, liker litt kule retro mønster
Bokormen Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg venter på 5 bærevesker fra Flip&Tumble, jeg. Har bestilt fra rettinett.no, men der er det nok dyrere enn å bestille fra produsentens hjemmeside. Skal sannsynligvis bestille fler og ha til små venninnegaver, som noen andre også skrev her oppe
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Jeg har både Envirosax og Flip & Tumble, og er mest fornøyd med sistnevnte. De har lengre hank, og den lille lommen en folder nettet inn i, fungerer utmerket til nøkler/mobil når det er i bruk.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Jeg venter på 5 bærevesker fra Flip&Tumble, jeg. Har bestilt fra rettinett.no, men der er det nok dyrere enn å bestille fra produsentens hjemmeside. Det er mye billigere å bestille direkte fra Flip & Tumble. Jeg betalte $44.90 (NOK 233) for tre nett inkl porto. På rett i nett hadde jeg betalt 300 bare for nettene og betalt porto i tillegg.
Gjest Shayla Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Dette var genialt, tror jeg skal kjøpe noe, smarte små julegaver til venner og bekjente..
Gjest Shayla Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Hei. Jeg må bare tipse om Baggu bærenettene. Du ser dem her: http://www.baggubag.com/ De er veldig praktiske, slitesterke og fine Men, i Norge er de veldig dyre. Tror de koster rundt 120 kr på Shoe Lounge og sånn. Bestiller du via http://www.baggubag.no koster det 600 kr for 6. Men kjøper du fra USA, betaler du i dollar, og prisen er lavere. Du får faktisk 6 stk for 38 dollar, ca 190. Akkurat under toll-grensen. Også koster det litt i frakt. Men er uansett masse å spare! Disse er supre som gaver, til venner og deg selv Sånn, da har jeg tipset om det Hvor kjøpte du disse på nett i USA?
LadyInRed Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 jeg har en fra reisenthel. den liker jeg veldig godt, bruker den hele tiden! Min koster ca 70 kr i butikk i Norge.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 Hvor kjøpte du disse på nett i USA? Linken står i innlegget du siterte: www.baggubag.com/ - klikk på 'shop'
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. august 2008 #17 Skrevet 7. august 2008 Jeg har alltid hatt lyst å bruke sånne poser, men hva pokker gjør man med søpla da??? Jeg bruker alltid plastposer til restavfallet!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. august 2008 #18 Skrevet 7. august 2008 Jeg har alltid hatt lyst å bruke sånne poser, men hva pokker gjør man med søpla da??? Jeg bruker alltid plastposer til restavfallet! Det hender at jeg glemmer å ta med meg nett, eller handler mer enn det som går oppi det/de jeg har med, så det blir noen plastposer iblant. Forbruket er drastisk redusert, og de jeg drar med hjem nå holder til søpla. Det finnes også søppelposer å få kjøpt, noen av dem i nedbrytbart materiale. Det kan virke dyrt med en rull, men det er dyrere med plastposer til 90 øre stykket. Det merkes bare mindre når en betaler.
LadyInRed Skrevet 7. august 2008 #19 Skrevet 7. august 2008 Hei. Jeg må bare tipse om Baggu bærenettene. Du ser dem her: http://www.baggubag.com/ De er veldig praktiske, slitesterke og fine Men, i Norge er de veldig dyre. Tror de koster rundt 120 kr på Shoe Lounge og sånn. Bestiller du via http://www.baggubag.no koster det 600 kr for 6. Men kjøper du fra USA, betaler du i dollar, og prisen er lavere. Du får faktisk 6 stk for 38 dollar, ca 190. Akkurat under toll-grensen. Også koster det litt i frakt. Men er uansett masse å spare! Disse er supre som gaver, til venner og deg selv Sånn, da har jeg tipset om det hvor lang var leveringstiden?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 Syns de envirosax posene så kule ut! Er det noen som har testet å ha de på styret på sykkelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå