Gå til innhold

Min perfekte eventyrdag:)

Anbefalte innlegg

Gjest Tromsø Pia
Skrevet

Hei alle sammen!

Tenkte bare at jeg ville fortelle dere om mitt perfekte bryllup, som jeg hadde på lørdag (2.aug). Dagen ble over all forventning, og jeg som aldri har trodd bruder som sier at det var den beste dagen i hele deres liv, skjønner nå at jeg tok helt feil...:) Det var den BESTE dagen i hele mitt liv!!!!

Dagen startet rolig.. Jeg og min forlover dro avgårde til frisøren. Jeg var helt rolig og nøt å bare bli "dollet" med. Vi drakk cieder og tok bilder. Håret ble satt opp, sløret festet, og jeg ble vakkert sminket!

Vielsen skulle være kl 13, og helt fram til kl 12 var jeg totalt avslappet. Da var det som en bryter ble slått på, og jeg skjønte endelig hva som var iferd med å skje! ;) Når jeg skulle ta på undertøyet og kjolen, skalv jeg i hele kroppen..

Når endelig alt var på, og jeg fikk se meg selv i speilet, ble jeg helt målløs!

Jeg bruker ikke å skryte av meg selv, og hvertfall ikke mitt eget utseende, men da var jeg VAKKER!!! Har aldri følt meg så fin i hele mitt liv :)

Turen til kirken, og selve vielsen husker jeg bare "glimtvis" av.. Jeg var så spent, så nervøs, og så glad! Uttrykket jeg så i mannen min sine øyne når jeg kom inn sammen med pappa er ubeskrivelig! Han hadde tårer i øynene, og var helt nydelig..

Etter vielsen var det fotografering, middag og fest!

Fotofraferingen var det min kjære pappa som gjorde. Bildene ble tatt ute i solværet i en park. Alt var så nydelig!! Og vi var så lykkelige!!

Siden ble vi kjørt dit hvor middagen skulle være.

Vi hadde kun de nærmeste til middag (forledre, søsken, besteforeldre og forlovere- totalt 22). Maten var nydelig, og mange fine taler ble holdt! Tårer ble også felt, men bare gode følelser..

Etter middagen var det videre dit hvor festen skulle holdes. Her var resten av familien og andre venner samlet, og ventet på oss! Kaker og kaffe ble servert. Flere taler ble også holdt (men disse av mer humoristisk karakter). Bryllupsvalsen ble danset, og vi fikk tilogmed skryt for dette!!?? Hehe:)

Gjestene danset, drakk og koste seg.

Og vi som brudepar holdt ut helt til kl 0330 på natten!! :) Og når vi gikk var det noen få igjen som fortsatte til kl 0500, da lokalet stengte.

Bryllupsnatten startet vi med å lese i gjesteboken som hadde ligget fremme hele kvelden, og vi leste alle de fine hilsene. Natten fortsatte, men va som skjedde videre er av mer privat karakter, hehe ;)

Dagen etter våknet vi opp til frokost på rommet, og fine morgengaver til hverandre.

Jeg har sett på bilder fra bryllupet hver dag, og synes det er litt trist at det er over (selv om det er nå først det begynner!)

Jeg minnes dagen som en helt fantastisk nydelig og perfekt dag, og jeg misunner aller dere som enda har denne dagen i vente!!

Jeg fikk et råd fra en annen brud i forkant av mitt eget bryllup, og det er det beste jeg har fått: SENK SKULDRENE OG NYT DAGEN, DEN SÅR SÅ ALTFOR FORT!

Til slutt må jeg få takke alle som har vært inne her på bryllupsforum og skrevet.. Jeg har fått utallige ideer, og svar på tusen spørsmål, og uten dere er det langt ifra sikkert at bryllupet hadde blitt så fantastisk!

Mange hilsner fra Meg;) (mannen min hilser også) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere som frue! Hørtes ut som en kjempe fin dag :)

Skrevet

Gratulerer... Det kilte masse i magen når jeg satt å leste innlegget ditt. Jeg gleder meg bare mer og mer!!!

Gjest lillelinn
Skrevet

Gratulerer masse:D

fikk gåsehud jeg... 10 mnd er såå lenge til :D

glad dagen din ble perfekt!!

Skrevet

Gratulerer så masse;) Hørtes kjempeflott ut... 8 dager til jeg gifter meg selv i utlandet.

Skrevet

:love:

Gratulerer så mye!! Fikk helt gåsehud her og teller ned.. snart bare et år igjen. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...