Gjest Gjest_Husmusa_* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei, fant et gammelt utklipp fra noe jeg tror er Bobedre eller Bonytt. Det minte meg på ei lampe jeg gjerne vil ha. I utklippet står det at takpendelen er fra Eton, men på nett ser det ut som om Eton ikke lager lamper. Bonytt har noe som likner som heter Thelma, men den er ikke helt det samme... Det er en takpendel med nesten gjennomskinnelig, bronseaktig stoff i bred skjerm. Forresten, har et bilde, men skjønner ikke helt her hvordan jeg laster det som vedlegg...
Gjest Magica de Spell Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Forresten, har et bilde, men skjønner ikke helt her hvordan jeg laster det som vedlegg... I boksen rett under svarvinduet står det "Vedlegg". Trykk på "Bla gjennom" og legg til bildet du vil ha som vedlegg. Du kan forresten ikke legge inn vedlegg når du benytter deg av "hurtigsvar".
Huspus Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei, trådstarter her, måtte være innlogget for å laste vedlegg. Her er lampa lastet opp! :gjeiper: Vedlegget fjernet iht KGs regler. Kari, mod Endret 7. august 2008 av Kari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå