Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første; vet noen hvor kan man få utført permanent vippebøy i Trondheim? Og dere som har gjort dette; hvordan fungerer det sammen med mascara? Har hørt det skal vare i 4-6 uker, men vil vippene "falle ned" raskere hvis du påfører og fjerner mascara daglig? Er det lurere å farge vippene med det samme man er i gang?

Jeg er avhengig av å bruke vippetang hvis jeg skal bruke mascara, hvis ikke henger vippene mine enda mer over øynene (forbanna drittvipper ;) ). OG, for at vippene skal holde seg oppe, må jeg sørge for å bruke vannfast mascara. Aner ikke hvorfor, men vanlig mascara er tydeligvis for våt eller tung eller et eller annet.

Lei av vippene mine nå.. Bøy de opp eller kutt dem av! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..

Skrevet

På Sancel på Skovgård gjør e dette.

Prisen er 400 kroner, og det varer i 1-2 måneder.

Hvis det ikke varer mer enn 3 uker kan du klage, så gjør de på nytt.

Jeg har hort det 3 ganger der og er kjepefornøyd.

Jeg tror ikke det er så ille å bruke mascara, har ihvetfall ikke tenkt over det.

Skrevet
Dytter..

ang salonger i trondheim som har dette vet jeg ikke, men jeg er hudpleier å jobber på salong hvor vi utfører permanent vippebøy, så jeg kan nok hjelpe deg litt med resten du lurer på..

for det første så varer permanent vippebøy i 4-6 uker, og det skal ikke være noe dårligere om du bruker mascara og renser vekk denne.. men likevell kan det være greit om du "drar" mascaraen oppover når du fjerner den. permanent vippebøy er som permanent på hår, og selv om du vasker håret ødelegger jo ikke det permanenten sant..?

jeg er selv avhengig av bøy på vippene og med meg holder en vippebøy i ca en mnd før den begynner å forsvinne, men det kan være individuelt fra person til person.. men det er absolutt verdt et forsøk, og jeg er 99% sikker på at du kommer til å elske det :jepp:

• 1 måned senere...
Skrevet

Sancel ligger jo langt uti huttaheiti.. Ikke har de nettside, og jeg får bare rare lyder når jeg ringer. Useriøst.. Noen som vet av noen andre salonger eller klinikker som utfører permanent vippebøy i Trondheim??? Finner ingenting når jeg søker etter det :(

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Tonstad hud og hår eller noe..

tror det skal være ganske bra der, og vippene holder seg oppe i ca 3 mnd :)

Skrevet

Noen som aner om det er noen salonger i stavanger som gjør dette? Fikk lyst til å prøve, jeg er også velsignet med drittvipper som stikker rett ut uansett :fnise:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hei! Jeg anbefaler på det sterkeste Tonstad Hud&Kropp på Tonstad Hårstudio hvis du skal ta vippebøy!! Kjempebra resultat og service! Hudterapeuten der har gjort det i seks år og kan vipper!Resultatet varer opptil 3 mnd.

Hilsen trulte

• 7 måneder senere...
Skrevet

Vippebøy får du også gjort på agaton sax i midtbyen, troindheim. Farg vippene etter vippebøyen, de blir ekstra mørke. Jeg gjør dette ca 3-4 ganger i året, love it!

Skrevet

Vil dere anbefale noen i Bergen også? ;)

JA det lurer jeg også på!spennende dette her,visste ikke at det var noe som het "permanent vippebøy" engang jeg...:)vil prøve!

• 9 måneder senere...
Skrevet

Noen som aner om det er noen salonger i stavanger som gjør dette? Fikk lyst til å prøve, jeg er også velsignet med drittvipper som stikker rett ut uansett :fnise:

http://www.biologiskhudpleie.no/6.html og bare clinic. Skal prøve i sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...